خصوصیات متولدین فصل تابستان

بشر در دوران های قدیمی تر، می بایست راهی برای اعتماد و بده بستان، پیدا کند. برای همین به انواع تقسیم بندی در شخصیت انسانی توجه کردند.

بخش عمده اجتماعات بشری به  تقسیم بندی شخصیت انسان ها روی آوردند و بهترین شیوه ربط دادن خلقیات آدم ها به ماه های سال و حرکات مداوم و قابل شناسایی ستارگان بود.

این روزها، توجه به نشانه های فلکی، جنبه سرگرمی یافته است هر چند، بسیاری از انسان ها، بخش های از این نشانه ها را برای خود درست می یابند. اما واقعیت این است که دقت در رفتار و مرام انسان ها  کاری است که علوم پزشکی و حتی روانشناسی، هنوز از آن سود می جوید

متولدین تیر یا برج Cancer یا سرطان

احساساتی، از خودگذشته، سمج، وفادار، رویایی، مهربان، حساس و پیگیر هستند ولی دمدمی مزاج، بدبین و شکاک هم می توانند بشوند.

هنر را دوست دارند، ماندن و سرگرم شدن در خانه را به بیرون رفتن ترجیح می دهند. دوست دارند دور و بر آب باشند. علاقه دارند به عزیزان زندگی شان کمک کنند. همنشینی با جمعِ آشنا را ترجیح می دهند.

چون احساسات شان مثل چرخ و فلک، مدام بالا و پایین می شود زندگی شان دستخوش صدمات زیادی می شود. از نظر شخصیتی، شناخت و رابطه با آنها، دقت و توجه بیشتری می خواهد. با غریبه ها راحت نیستند و  آمادگی دلبستگی و وابستگی شان به نزدیکان، زیاد است. قلب شان همیشه تصمیمات اصلی را می گیرد.

متولدین مرداد یا برج Leo یا شیر

خلاق، پرانرژی، بخشنده، خوش قلب و شوخ طبع هستند. اما در عین حال مغرور، تنبل و خودپسند هم هستند.

علاقمند رنگ های روشن، اهل سفر و تعطیلات و وسایل گرانقیمت هستند. دوست ندارند نادیده گرفته شوند. ذاتا مدیر هستند. بخشش و بزرگواری برای شان، دوستان زیادی ایجاد خواهد کرد. به خاطر شوخ طبع بودن شان، همراهی و همکاری با آنها راحت است.

زندگی می تواند بر آنها سخت شود چون احساسات شان را بروز نمی دهند. چون کوتاه آمدن را دوست ندارند. چون گاهی یادشان می رود که به اندازه کافی به دیگران توجه و احترام نشان دهند.

متولدین شهریور یا برج Virgo یا خوشه

اهل عمل، وفادار، منظم، سخت کوش و دارای ذهنی سرشار از قدرت تحلیل و تشخیص هستند. در عین حال، آدم های خجالتی، نگران و مراقب جزئیات هم هستند.

کارها را دوست دارند به دست بگیرند. غذای سالم، کتاب و واضح بودن وضعیت خودشان یا رابطه شان با دیگران، برای شان مهم است. اهل سرویس دادن هستند. پر رویی را نمی پسندند. توجه شان بر جزئیات، از آنها نویسنده و روزنامه نگار خوبی می سازد. از تجربه چیزهای جدید و نا آشنا، دوری نمی کنند.

زندگی شان را به خودشان دشوار می کنند چون نیاز دیگران را مقدم بر خواسته های خود می دانند. چون مدام کار می کنند و به تفریح، بهای چندانی نمی دهند. چون به قلب شان زیاد گوش نمی دهند. چون زیادی به ذات بشر خوشبین هستند و از این بابت، ممکن است بعدها دچار سرخوردگی شوند.

 

خصوصیات متولدین فصل پاییز

خصوصیات متولدین فصل بهار

خصوصیات متولدین فصل تابستان

خصوصیات متولدین فصل پائیز

خصوصیات متولدین فصل زمستان

http://thoughtcatalog.com/kirsten-corley/2017/03/this-is-how-every-zodiac-sign-ruins-their-own-life-without-even-trying-to/
http://www.astrology-zodiac-signs.com/

This Is How Every Zodiac Sign Ruins Their Own Life Without Even Trying To

More from مرد روز
دختر بودن
اولین بار و روايت می‌کنم لحظه‌ای را که برای اولين‌بار جلوی معشوقی...
Read More