عشقم به خاطر کرونا دور از من است ولی هوس جایی نرفته است

سلام. من ۳۱ ساله ام و دو سال است که با یک خانم رابطه نزدیک داریم. متاسفانه به ایران رفته است تا کنار پدرو مادر مسنش باشد. می گوید تا اوضاع کرونا تغییر نکند آنها را تنها نخواهد گذاشت.

من این کار او را تحسین می کنم ولی به مرور شاهد مهم شدن یک مشکل هستم. ما با وجود آنکه مدام با هم چت تصویری داریم و حتی عملا عشقبازی های ما به صورت مجازی ادامه دارد ولی میل جنسی ام کاملا رفع نمی شود.

تنها راهی که برای من مانده است دیدن پورن است. کاری که قبلا اصلا موافق نبودم ولی در موقعیتی که هستم آن را یک راه حل اساسی برای خیانت نکردن می بینم. ایا چاره دیگر دارم؟

ّمحمدامیر عزیز

این تناقضی که از آن حرف میزنی از مسائل همیشگی انسان در طول تاریخ بوده است. همه انسان ها مدام بین امیال غریزی که دوست دارند برطرف شود و توقعات موجود در جامعه برای کنترل رفتار جنسی قرار گرفته اند. هیچ ضمانتی هم برای هیچ انسانی وجود ندارد که حتما و همیشه در یک سوی این تناقض باشند.

بعضی ها به خاطر نوع تربیت و شخصیت شان سعی می کنند تا حد ممکن در درون توقعات اخلاقی و اجتماعی به نیازهای شان پاسخ دهند و بعضی ها با وجود انواع صدمات و زیان و ریسک، کاملا تسلیم تمنای جنسی خود می شوند.

در این میان بخش بزرگی از انسانها برای حل این بغرنج انسانی هوشیارانه وآگاهانه رفتار می کنند. این گروه از آدمها سعی می کنند از هر طریق کمابیش سالم، بین هوس و تعهد، راه وسط بیابند.

عمومی ترین روش سالم برای کاهش میل جنسی خودارضایی است و برای تداوم جذابیت این راه یاد گرفتند که به دنیای اروتیک پورن نزدیک شوند.

خوشبختانه این روزها پورنوگرافی از تنوع وسیعی برخوردار است و با کمی جستجو می توانی نمونه های محترمانه تر و حتی خلاقتر بیابی…

معرفی ۵ سایت پورنوی خوب

Image source
https://breakupshop.com/how-to-break-porn-addiction/

Written By
More from بهمن
راه درست ابراز علاقه چیه، ۱۹ ساله ام. چند سال صبر کنم یا؟
من جوان ۱۹ ساله ای هستم که برای اولین بار به دختری...
Read More