مردان و زیرپوش های شان

tedbaker

رابطه بین مردم دنیا با تبلیغات کالاها، هزاران فراز و نشیب داشته است. به قول نوام چامسکی نظریه پرداز و منتقد امریکایی، از حدود 60  سال پیش مردم را وادشته اند بیشتر از مقداری که لازم دارند اجناس بخرند. یخچال ها مدام بزرگتر می شوند. آپارتمان های بدون انبار وخانه های بدون کمد بزرگ طرفدار زیاد ندارند. شرکت های فروشنده کالاها از همان موقع فهمیدند که باید مدام و با هر ترفند ممکن تبلیغ کنند که خریدن اجناس و کالاها ضروری است.

این روزها یکی از بزرگترین شرکت های در حال گسترش در همه غرب و کم کم همه جهان، انبارهای اجاره ای شخصی است. مردم دنیا نه تنها زیاد می خرند بلکه آنقدر  می خرند که جا برای نگهداری اش ندارند. انبارهای اجاره ای معنی دیگری ندارد جز اینکه مردم  پذیرفته اند آنقدر زیاد بخرند که جا برای نگهداری کم بیاورند و تبدیل به انبار شرکت های فروشنده شوند

در طی 20 سال گذشته، شرکت های فروشنده کالا متوجه شده اند که باید راه های جذابتر و هوشمندانه تری برای ترغیب مشتری ها تهیه کنند. تلویزیون و تبلیغ ویدئویی ماجرا به آنها کمک کرد که تبلیغ کالا را تبدیل به اثر هنری کنند. کافی است در گوگل به دنبال بهترین تبلیغات ها بگردید تا انواع مسابقه و فستیوال برای این ماجرا را مشاهده کنید. همه اینها را گفتم تا تاکید کنم همه ما می دانیم چه کلکی به ما می زنند ولی در ضمن فریب سلیقه شان را یکبار دیگر بخوریم و این ویدئوی زیبا از تبلیغ لباس زیر مردانه را ببینیم. انصافاً همه چیز را در نظر گرفته اند تا به خلاق ترین شکل، مردان و زیبایی شان را تصویر کنند.

image source

http://www.figleaves.com/blog/2013/top-5-gifts-for-him-this-christmas/

More from مهرانگیز پاشا
مردی با دل شیر و قلب آهو
آقای «کوین ریچاردسون» محقق رفتار شناسی حیوانات است. او  همانطوری که در...
Read More