چرا مردم فریاد می‌زنند «‌نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران»

ملت ایران با زیرکی کهنسال شان دارد میگوید: « مشکل اصلی ظلم شما است ای حکومت فاسد جانی و حق نداری جنایت های خودت را پشت حمایت از مظلومان فلسطین پنهان کنید» 

این رفتار مردم ایران به معنای این نیست که نگران رنج ملت های مظلوم دیگر و بخصوص فلسطین نیستند بلکه دارند می گویند: « جمهوری اسلامی فاسد و سپاه قاتل، اصلا چطور می تواند حامی مالی و نظامی و سیاسی یک ملت مظلوم دیگر باشد؟

مردم از تبلیغات و شعارهای جکومت برای حمایت از فلسطین دوری می کنند تا نشان دهند شعارهای حکومتی دروغ محض است. چون می دانند جمهوری اسلامی ریا و فساد، انگیزه اش دفاع از انسانیت و شرف ملت خودش یا ملت های دیگر نیست.

گرانی و تورم و فساد و رانت و اختلاس و بی تدبیری حکومت ضدبشری مردم را جان به لب کرده… مردم ایران دارند به دنیا می گویند سیاست خارجی بحران ساز حکومت را به ضرر خودشان و همه مردم خاورمیانه می دانند

 مبارزین استقلال فلسطین از اول فقط به حمایت کشورهای ظالم شبیه جمهوری اسلامی تکیه کرده است و این بزرگترین اشتباه مداوم شان است. در ابتدا، روسیه در دوران جنگ سرد با امریکا، طرفدارشان بود. بعد بشار اسد جلاد و این اواخر صدام حسین به خانواده هر فلسطینی انتحاری ۱۰ هزار دلار جایزه می داد. این روزها هم از حمایت مالی و موشکهای حکومت مخوف اسلامی برخوردارند.

در تمام این ۸۰ سال مبارزه متاسفانه حتی نتوانستند یک متر از سرزمین های اشغالی را پس بگیرند و زندگی بر فلسطینیان هر روز فاجعه آمیزتر شده است. ضمن آنکه به طور مداوم باعث بقای سیاستمداران افراطی بر اسرائیل هم شده است.

More from ونداد زمانی
فروید و نظریه فاحشه و فرشته
  برای بعضی ها، زنان دو نوع هستند. یا باکرهِ نجیب و...
Read More