چرا مردم فریاد می‌زنند «‌نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران»

ملت ایران با زیرکی کهنسال شان دارد میگوید: « مشکل اصلی ظلم شما است ای حکومت فاسد جانی و حق نداری جنایت های خودت را پشت حمایت از مظلومان فلسطین پنهان کنید» 

این رفتار مردم ایران به معنای این نیست که نگران رنج ملت های مظلوم دیگر و بخصوص فلسطین نیستند بلکه دارند می گویند: « جمهوری اسلامی فاسد و سپاه قاتل، اصلا چطور می تواند حامی مالی و نظامی و سیاسی یک ملت مظلوم دیگر باشد؟

مردم از تبلیغات و شعارهای جکومت برای حمایت از فلسطین دوری می کنند تا نشان دهند شعارهای حکومتی دروغ محض است. چون می دانند جمهوری اسلامی ریا و فساد، انگیزه اش دفاع از انسانیت و شرف ملت خودش یا ملت های دیگر نیست.

گرانی و تورم و فساد و رانت و اختلاس و بی تدبیری حکومت ضدبشری مردم را جان به لب کرده… مردم ایران دارند به دنیا می گویند سیاست خارجی بحران ساز حکومت را به ضرر خودشان و همه مردم خاورمیانه می دانند

 مبارزین استقلال فلسطین از اول فقط به حمایت کشورهای ظالم شبیه جمهوری اسلامی تکیه کرده است و این بزرگترین اشتباه مداوم شان است. در ابتدا، روسیه در دوران جنگ سرد با امریکا، طرفدارشان بود. بعد بشار اسد جلاد و این اواخر صدام حسین به خانواده هر فلسطینی انتحاری ۱۰ هزار دلار جایزه می داد. این روزها هم از حمایت مالی و موشکهای حکومت مخوف اسلامی برخوردارند.

در تمام این ۸۰ سال مبارزه متاسفانه حتی نتوانستند یک متر از سرزمین های اشغالی را پس بگیرند و زندگی بر فلسطینیان هر روز فاجعه آمیزتر شده است. ضمن آنکه به طور مداوم باعث بقای سیاستمداران افراطی بر اسرائیل هم شده است.

More from ونداد زمانی
ترس مردان از همجنسگرایان
ترس مردان از همجنسگرایان
Read More