عشق و سکس، پیری نمی شناسد

عکاس دنیای مد و مدل ها ، Rob Rodriguezکه به خاطر شغلش مدام دور و بر زنان و مردان جوان می گردد این سئوال به ذهنش خطور کرد که آیا عشق در طول زمان می میرد؟ آیا زندگی مشترک طولانی مدت، میل جنسی را نابود می کند؟ آیا سکس با فرسوده شدن بدن نابود می شود؟ روبی رودریگز تصمیم گرفت موضوع عشق و سکس را در چند دهه یک ازدواج به تصویر بکشد. این طور شد که برای شروع یک پروژه جدید به سراغ زوج شصت ساله ای رفت که نگذاشته بودند کهولت، زندگی جنسی شان را تحت تاثیر قرار دهد. آن ها اهل یورکشایر انگلستان بودند و قبول کردند که جلوی دوربین رودریگز قرار بگیرند.

amor-es-para-siempre

روبی رودریگز می گوید: « هیچ وقت فکر نمی کردم سکس بعد از ۶۰ سالگی می تواند این قدر پر تب و تاب باشد. تا زوج به نرمی شروع به بوسیدن یکدیگر کردند من شروع به عکاسی کردم.  لباس هایشان را بی هیچ شرمی درآوردند. و مثل همان روز اول صمیمی شدند. با این که به نظر می آمد سن و سال هیچ تاثیری بر میل جنسی شان نگذاشته ولی بدن های لختشان نشان از گذر زمان داشت. دست های مرد جوری بر اعضای جنسی زن حرکت می کرد گویی همه مسیرها را چشم بسته می داند. مثل کسی بود که می دانست چه وقت چطور و کجا دست بگذارد تا زن را به انفجار برساند.

گوشه گوشه های خانه ای که بیست و پنج سال پیش با هم خریده بودند پر از نشانه های چیزی بیشتر از رضایت دو طرفه داشت. آن ها جوان و زیبا و مثل بدن های ظریفی که قبلا از آن ها عکس می گرفتم نبودند اما چیزی در مورد روح و بدن آن ها یگانه بود که تا به حال جایی ندیده بودم. ورای و سکس و لدت در چشم های آن ها چیزی بود که من حدس می زنم دو روح عاشق بودند ولی اسیر بدن رو به زوال»

Para el amor y el sexo no hay edad, Alejandro Campos

http://culturacolectiva.com/para-el-amor-y-el-sexo-no-hay-edad/

Written By
More from سام
راهبه معروف آوازه خوان
راهبه ۲۵ ساله Suor Cristina نه تنها از برندگان مسابقه بهترین استعداد...
Read More