می ترسم این دختر را از دست بدهم

Alexandre-Cabanel-Portrait-of-Prince-K.-A.-Gorchakov

سنگ صبور عزیز
مدتی است با دختری جذاب آشنا شدم که خصوصیاتش بسیار شبیه من است. مطمئن هستم که برای هم ساخته شده ایم. هر دو ذوق زده و کنجکاویم. هر دو آدم های بسیار اجتماعی هستیم ولی یک شب در یکی از میهمانی ها، مردی کمی مسن تر از من به یکباره دور از جمع بی هوا گفت « تو این دختر را از دست می دهی». چرا او این حرف را زد؟ سنگ صبور عزیز از آن موقع تاکنون پریشانم. می ترسم و نمی دانم چه باید بکنم.
مرد عاشق ولی نگران

مرد عاشق ولی نگران عزیز

 نجوایی که شنیدی نماینده حسِ غریزی خیلی از مردها است و یک نگرانی طبیعی. اگر گفتهِ آن مرد هم نبود دیر یا زود پریشانی ات شروع می شد. تنها اندرز من این است که خودت باش. شاد و کنجکاو و اجتماعی. همانطور باش که دوست تو ترا پسندیده است. اصلا به بازی حسادت میدان نده… آن دختر جذاب هیچگاه مایملک تو نیست. اگر موجود دوست داشتنی است فقط عشق بورز و اعتماد کن. این سالمترین رفتار ممکن می تواند باشد. دنبال تضمین برای تصاحب و مالکیت نباش.

این روزها، همه بشر به خاطر زنجیره پیوسته تماس ها و روابط و حتی منافع شغلی و تحصیلی و حتی سلامتی، ناگزیر است در بهترین حالت وجودی خودش باشد. رعایت بهداشت شخصی، به خاطر تماس مداوم با مردم، هم به نفع خودت هست و هم بقیه… سلامت جسمی و روحی ات بر زندگی اطرافیان تاثیر خواهد داشت. شادابی، راحتی، صمیمیت و احترام به شریک زندگی نیز از رفتارهای مهم تر شده در دوره ما است. به نظر می آید فقط توقع افراد محدود به بالارفتن استاندارد مصرف و زندگی نیست. همه ما ترجیح می دهیم با انسان های مناسب و محترم در تماس باشیم.

نگهداری از عشق دیگر نمی تواند شبیه کنترل و نگه داشتن گل زیبای مان در درون باغچه سرپوشیده و محصورشده، باشد. انسان ها بیشتر ازهمیشه، در معرض اشنایی و تماس هستند. انسانها کنجکاو هستند و همیشه نیازمند توجه و عاطفه … راه های جدید ماندگاری در رابطه، نگهبانی از عشق از طریق صمیمیت و اعتماد متقابل است.

در ضمن، یادت نرود دوست داشتنی هستی که دوستت دارد. به خودت و شخصیت وجودی ات اعتماد کن.

بهمن

Written By
More from بهمن
چرا هیچ حسی به او نداشتم
دو سال قبل برای اولین بار با یه پسر دوس شدم، دو...
Read More