چرا هیچ حسی به او نداشتم

woman-ignores-man

دو سال قبل برای اولین بار با یه پسر دوس شدم، دو سال رابطمون فقط در حد پیامک بود چون تو یه شهر کوچیک زندگی میکنیم هیچ وقت نتونستیم همدیگه رو ببینیم. اما خیلی زیاد در مورد مسایل سکسی با هم حرف میزدیم. ریز و با جزییات کامل، حتی عکسای زیادیم واسه هم فرستادیم.

وقتی با هم حرف میزدیم حس فوق العاده ای داشتیم، احساس میکردیم سکس باید چیز خیلی متفاوتی باشه، یه یک سالی میشه که دوستم ازم خواست برم خونشون ولی من نمیرفتیم و این باعث شد بارها از هم جدا شیم و خیلی از هم فاصله بگیریم. جوری که من خواستم این آشنایی رو تموم کنم. خلاصه تا چن روز قبل که شرایطش پیش اومد و تونستم یه بیست دقیقه پیشش باشم.

شوکه شدم، چون هیچ حسی نداشتم هیچ. تمام بدنم رو لمس کرد ولی با لباس. ولی هیچ حسی نداشتم. حتی وقتی حرفای عاشقانه میزد یا وقتی بدنم رو میبوسید و ناز می کرد. همیشه فکر میکردم اگه بخواد این کارو بکنه باید یه جورایی برم فضا. اما هیچی، من هیچی حس نکردم حتی لمس هاشو. البته فوق العادم ترس داشتم و استرس از اینکه کسی بفهمه اونجام، از اون وقت تا حالا خیلی گیجم. یا من بیمارم و مشکل دارم یا واقعا اونو دوس ندارم و عاشقش نیستم چون قبلن هم این چیز به ذهنم رسیده بود. خواهش میکنم کمکم کنید …

 

ناهید عزیز

اول از همه، نگران نباش و در خودت به دنبال عیب و بیماری نباش. در نامه ات  متذکر شدی که دوستت شتاب زیادی برای دیدنت نشان داد و به نوعی این تصمیم بر تو تحمیل شد. بنابر این خیلی طبیعی است که احتمالا آمادگی یک خلوت و کنار هم بودن را در حدی که او طلب می کرد نداشته باشی.

این اتفاق در مردان، ممکن است شکل ظاهری هم داشته باشد و مثلا با تحریک نشدن آلت جنسی شان و یا حتی ارضا شدن سریع توام باشد. سکس و رابطه جنسی برای بسیاری از آدمها و در شرایط غیرعادی می تواند دشوار باشد.

برای اکثر افراد، داشتن رابطه جنسی یک امر بسیار عاطفی و حساس است و به عواملی مثل اعتماد به نفس، اعتماد به نفر مقابل، احترام و امنیت متکی است. این را هم می دانی که حرارت های جنسی زنان در همه روزهای ماه می تواند یک شکل و  یک اندازه نباشد.

به نظر می رسد ترس و تشویش، این وضعیت را برای تو به وجود آورده بود. شرم، گناه و ترس نیز ازعوامل شناخته شده ای هستند که زنان و مردان را به عکس العمل مشابه سوق می دهد. باید به خودت فرصت دهی تا از او در دنیای واقعی هم خوشت بیاید.

این اواخر به خاطر  وجود اینترنت، آشنایی ها و حتی حجب و حیا های اولیه در ظاهر امر، شکسته می شود ولی ابراز احساس از راه دور و تفاوت راحتی تماس در اینترنت با ملاقات حضوری از زمین تا آسمان است.

افرادی نظیر تو نیاز به وقت و توجه بیشتر دارند. متاسفانه شاید توصیه اینکه با هم قدم بزنید، با هم غذا بخورید، موسیقی گوش دهید و با هم فیلم ببینید با واقعیت زندگی پیرامون شما متناسب نباشد ولی هر هر فرصت ممکن برای دیدار ساده مفید خواهد بود.

خلاصه اینکه از بدن خودت و رفتار به نظر سردت و اتفاقی که در ملاقات اول ایجاد شد خجالت نکش. راحت باش و شک نکن که امکان لمس و مهرورزی، طبیعی و خودبخود ایجاد می شود. دختر حساسی هستی و این در نوع خودش زیبا و دوست داشتنی است.

بهمن

 

Image source

https://www.google.ca/search?q=asexual+women&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=nts&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI-eOH0YOfyAIVkzweCh3BIAgj&biw=1426&bih=733#imgrc=LXg7HIXUiv4YTM%3A

Written By
More from بهمن
من نباید عاشق می‌شدم
دو سال از مسمومیتم می‌گذره. اون موقع اسمش رو گذاشته بودم عشق....
Read More