مزایای پورنوگرافی در دوران کرونا

همه شرکت های تولیدی و خدماتی از سفر و جهانگردی، لباس و مد، ورزش و موسیقی و رستوران، اوضاع شان اصلا خوب نیست اما دنیای پورنوگرافی  در وضعیت پر رونقی است.

به نظر استاد دانشکده روانشناسی جاشوا گرابز، تاثیرات پورنوگرافی بر روی انسان در مجموع  همیشه مثبت بوده است ولی در دوران کرونا مزایای ارامش بخش آن جلوه بیشتری پیدا کرده است.

به نظر او اصلی ترین دلیل برای دیدن پورن ایجاد لذت است و در اغلب موارد وسیله ایی برای تحریک جنسی و « خودارضایی» می باشد. اتفاقی که توسط تحقیقات متعدد ثابت شده است یک رفتار طبیعی و سالم برای بدن و روح انسان است.

تحقیقات ده ساله او نشان می دهد که دلایلی نظیر افزایش زندگی مجردی، افسردگی، افزایش تشویش و اضطراب و  بالا بودن سطح استرس، باعث شده است ادمها به پورنوگرافی پناه ببرند. پناهی که معمولا منجر به تخلیه جنسی بی دردسر، ارزان و بدون خشونت می شود.

به نظر وی تبلیغات غیرعلمی در باره پورنوگرافی و خودارضایی روز به روز تاثیر منفی شان کمتر می شود. اغلب این ادعاها از منابع محافظه کار شبه علمی و مذهبی مطرح می شوند و اصرار دارند که حس گناه و ضرر جسمی به بدن را  تبلیغ کنند.

این روزها که آدمها ناگزیرند در خانه بمانند و جمعیت قابل توجهی از شهروندان شهر بزرگ جهان به تنهایی در خانه مانده اند تفریحات قابل دسترس شان تلویزیون و اینترنت است. در این میان پورن هم سهم مهمتری در کاهش استرس و ایجاد لذت های قابل دسترس ایجاد کرده است.

ضمن آنکه فراد زیادی خودشان از طریق شبکه های اینترنتی با افرادی که علاقه جنسی قبلی داشتند ارتباط های تصویری پورنوگرافانه فراهم می کنند و سعی می کنند از تکنولوژی برای ایجاد لذت از همدیگر، استفاده کنند.

 پورنوگرافی در ضمن برای اوقاتی از روز که افراد بی حوصله هستند نیز مورد توجه قرار می گرفت و در این دوران قرنطینه خانگی حتما اوقات بی حوصلگی و طبعا استفاده از پورن افزایش پیدا کرده است.

تحقیقاتی هم وجود دارد که نشان می دهد بعضی از افراد متاهل وقتی که از نظر جنسی از شریک خود رضایت جنسی نمی یابند برای تعادل جنسی مورد نظر خود به پورنوگرافی پناه می برند.

طبیعتا در اغلب روابط زناشویی یکی از دو طرف، میل جنسی بیشتری دارد و در این مورد نیز استفاده از پورنوگرافی یک راه خردمندانه و بدون ریسک برای ایجاد تعادل جنسی می باشد.

 

 

Porn is helping people cope with the pandemic

https://www.popsci.com/story/technology/pandemic-porn-watch/?utm_source=internal&utm_medium=email

More from مرد روز
زمین فوتبال در جزیره کوچک نروژ
این زمین فوتبال، جایگاه تماشاگران ندارد ولی برای ۵۰۰ نفری که در...
Read More