رولت کاهوی ممدو

غذایی ساده، سریع، سبک و به طرز عجیبی لذیذ… بسیار مقوی و ورزشکاری، کم خرج، شیک برای مجالس و از همه مهم تر مزه‌ای عالی برای عاراخ.

موات مورد نیاز:

برگ‌های بزرگ کاهو پیچ را از هم جدا کنید.، پنیر کم چرب و حتما تازه که روی آن کنجد و فلفل سیاه پاشیده باشید، گوجه، ریحون، مغز گردوی آسیاب شده، سیر، پیازچه، فلفل سبز تند( به دلخواه)، ذرت، روغن زیتون بکر، لیمو ترش یا سرکه بالزامیک

طرز تهیش هم که کاری نداره! همه مواد رو طبق تصویر خیلی ریز خرد و با پنیر لای برگ‌های کاهو ریخته و می‌پیچیم. کف ظرف‌مون رو حسابی به روغن زیتون، لیمو ترش یا سرکه بالزامیک آغشته و رولت هامون رو کفش می‌چینیم، بعدش هم با ذوق و شوق فراوان صرف می کنیم.

چند نکته:
می‌توانید همه مواد رو با هم پوره کرده و لای برگ کاهو راحت تر بپچید اما توصیه من همون خرد کردن مواد به صورت نگینی استکه مزه تک تک‌ شون رو حس کنید.
خیلی چیزا به این ساندویچ های کاهویی اضافه و حذف کردم و به نظرم بهترین‌ ها همین ها هستند. در نهایت مقدارش را با سلیقه خودتان  کم یا زیاد کنید.
.
شاید به عنوان پیش غذا محسوب بشود اما برای شب سه تا رول شما راسیر خواهد کرد.! برای صبحانه هم پیشنهاد می کنم. واسه عاراخ خوری هم دیگر حرف ندارد.
.
لطفا به حق داروین، توی مهمونی ها و رستوران‌ هاتون، اسم #ممدو? و سلامتی‌اش فراموش نشود وگرنه بیگ بنگ سوسک تان می کند.

 

اینستاگرام ممدو

More from ممدو صفایی
غذاهای ارزان ممدو برای دوران گران – سوپ سبزیجات
با این بی نظیرا یه سوپ جدید می خوام درست کنم. دفعه...
Read More