به ۵ طریق مردِ زندگی تان را از دست بدهید

Eugene de Salignac,1914
Eugene de Salignac,1914

در دو مقاله موازی Raymond Bechard خطاب به زنان و مردان، تلاش کرد توصیه هایی را برشمارد که عملی شدن آنها، باعث می شود تا فرد مورد علاقه شان را از دست بدهند. شیوه استدلال وی در نوشته هایش « منفی در منفی» است، او بازیگوشانه با نشان دادن راه برعکس، پند و اندرزهایش را ارائه می دهد.

به او احترام نگذار

حتی اگر فرد قابل احترامی باشد تحت هیچ شرایطی این کار را نکن و تا می توانی اهمیتی برایش قائل نشو. به او گوش نده. توجهی به چیزهایی که برایش مهم است نکن. کاری بکن که متوجه شود تا مادامیکه او در زندگی ات است وضع بهتر نخواهد شد.

مدام شکایت کن

هر کاری لازم است بکن تا مرد زندگی ات نفهمد چقدر دوستش دارید. به همه دوستانت بگو که  مرد زندگی ات چه آدم درب و داغان و بازنده ایی است و اصلاً و ابداً حتی برای یک لحظه از کارهایش تمجید نکن.

او مقصر است

اگر قبلاً طلاق گرفتی تقصیر اوست. اگر دوست پسر قبلی ات با تو بدرفتاری می کرد تقصیر اوست. اگر بچه هایت اذیتت می کنند تقصیر اوست. مطمئن باش که همه عصبانیت های تو، مستاصل شدن های تو، ترس هایت و نگرانی های تو در زندگی، تقصیر اوست. خلاصه هر نوع احساس منفی یا تجربه بد به سراغت آمد سر او خراب کن.

او را جدی نگیر

تو تنها فردی هستی که حق داری احساساتی شوی. غمگین شوی. مشکل و دردسر داشته باشی. اگر او هر کدام از این عواطف را بروز داد مفهومش این است که مرد ضعیفی است و تو اصلا وقت این اداها را نداری. او باید متوجه شود که بودنش در کنار تو، فقط برای دلگرمی دادن به تو و مداوای احساسات جریحه دار شده تو است نه برعکس.

یاد نگیر که احساسِ صمیمیت چیست

به روانشناس معروف Malini Shah گوش نده که می گوید: « احساس صمیمیت یعنی احساس نزدیکی توام با وابستگی به دیگری. احساسی که از درون تجربه و آشنایی ایجاد می گردد». چون این یعنی وقت گذاشتن برای مردی که می توانی به او اعتماد کنی و در کنارش راحت و بی غل و غش باشی. بدتر از همه یعنی اینکه نه تنها بپذیری او را همانطوری که هست دوست داشته باشی بلکه وجودش را به همان شکلی که هست عزیز بدانی.

 

چگونه یک زن را برای همیشه از دست بدهید

How to Lose a Guy…Forever by Raymond Bechard

http://goodmenproject.com/sex-relationships/how-to-lose-a-guy-forever/

 

More from سعید داورپناه
شیطنت طراحی در عکاسی
بن هین هنرمند خوش ذوقی است. مجموعه کارهای «قلم در برابر دوربین»...
Read More