چگونه یک زن را برای همیشه از دست بدهید

Knowles George Sheridan The Gifts Of Love
Knowles George Sheridan The Gifts Of Love

در بخش اول یادداشت های  Raymond Bechard با توصیه های وارونه اش به زنان برای اینکه چگونه مردِ زندگی شان را از دست دهند آشنا شدیم. در این قسمت گوشه ایی از توصیه هایش به مردان را ترجمه کرده ایم.

نگذار بفهمد که آدم جالبی است

هیچ نوع علاقه ایی به زندگی اش، شور و اشتیاقش، کارش، سرگرمی هایش و مشکلاتش نشان نده… اگر قادر باشی به او بقبولانی که آدم بی بو و خاصیتی است می تواند تضمین کننده این واقعیت باشد که او هرگز در رابطه با تو، در بهترین حالت شخصیتی اش نخواهد بود.

فکر نکند که تحفه ایی است

بگذار متوجه شود که شخص تحفه ای نیست. هر عملی که از او سر می زند را بی اهمیت جلوه بده. اگر می خواهی او را غمگین، ناامید و بدون اعتماد به نفس بسازی بگذار بفهمد که وجودش برایت زیاد مهم نیست. چرا باید غصه این را بخوری که دلش می خواهد هر روز یک حس مثبت از طرف تو دریافت کند. او باید خودش بداند که وقت و حوصله این نوع توجه دادن ها را نداری  و بدون اینکه اعلام کنی فقط هر موقع که توانستی لطفت نصیبش می شود.

سعی نکن تغییر کنی

غرور باید راهنمای زندگی ات باشد. سعی نکن تحول و تغییری در خودت ایجاد کنی چون برای این شخصیت کاملی که پیدا کردی راه درازی را پیمودی. برای همین ضرورتی برای تغییر نقش وجود ندارد. یادت باشد که کوتاه آمدن و درک موقعیت فرد مقابل در یک رابطه زناشویی جایی ندارد. البته جز اینکه دنبال دردسر می گردی. تازه، توی این دوره و زمانه کی حوصله و انرژی برای انعطاف برایش مانده است؟

فکر نکن مشکلی داری. مرد باش

همه از ماجراهای گذشته شان و بچگی شان، زخم های کوچکی بر روی روح و جسم شان به جا مانده است. تو هم آنقدر قوی هستی که تحمل شان کنی. احتیاجی نداری که با مشکلات گذشته ات، بی حرمتی ها و توهین هایی که به تو شده، احساس شرمساری که در تو ایجاد شده بود، شکست هایی که خورده ایی و شاید حتی اعتیادی که داشته ایی کلنجار بروی. دست دراز کردن برای گرفتن کمک و مشورت و هر چیزی در این مایه هافقط و فقط معنی اش این است که ضعیفی.

برایش احترامی قائل نشو

بدترین رفتار را با او داشته باش. اگر صبرش تمام شود ترکت خواهد کرد و اوضاع تو به هم خواهد ریخت. اگر تحمل کند و بماند زندگی تان روز خوش نخواهد دید. تازه این را فراموش نکن که اگر رفتارت با او مثل یک موجود دوست داشتنی و خارق العاده باشد نه تنها توقعش زیاد خواهد شد بلکه به متانت و غرور، عاطفه و عشقش اضافه می شود …

بخش اول

How to Lose a Woman…Forever by Raymond Bechard
http://goodmenproject.com/sex-relationships/how-to-lose-a-woman-forever/

More from سعید داورپناه
لاس وگاس شهر وارونه
به لاس وگاس انواع تهمت ها و لقب های شیطنت آمیز زده...
Read More