سریال « Stranger Things» و بازگشت به دنیایی که اخبارش جهانی نبود

این روزها مردم همه دنیا، شاید ناخواسته مجبور شده اند با اتفاقات و اخباری که به سرعت جهانی می شوند روبرو شوند. سریال Stranger Things با بازگشت به حوادث یک شهر کوچک، فرصت دوباره ایی به شهروندان می دهد تا به مشکلات بسیار شخصی بین دوستان و خانواده توجه کنند.

متاسفانه سریال های تلویزیونی برای جذب تماشاچی، روز به روز غیرواقعی تر و اغراق آمیزتر تر می شوند. برای همین وقتی که سریال اینترنتی Stranger Things با بازیگران و ماجراهای بدون اغراق و افراط، تولید می شود به سرعت بینندگان خوش سلیقه دنیا را جذب می کند.

این سریال امریکایی در ضمن ترکیبی از همه خاطرات خوب فیلم های علمی- تخیلی و ترسناک در دهه های قبل است. به راحتی می شود نشانه اغلب فیلم ها و سریال های تاثیرگذار قدیمی نظیر ET, Close Encounters of the Third Kind, Alien را در آن دید.

دیدن بخش اول این سریال را توصیه می کنیم و مطمئن هستیم که مثل صدهها میلیون بیننده دیگر، می خواهید بدانید چه اتفاق عجیبی، زندگی چند خانواده را مختل کرده است. اتفاقاتی که هم  به دستکاری دانشمندان در رفتار و ژن بشر مربوط است هم اشاره به موجودات غیرزمینی دارد و در ضمن سرشار از دوستی و عشق و وفای بین انسانها است.

https://youtu.be/XWxyRG_tckY

https://www.netflix.com/ca/title/80057281

 

Written By
More from Saide Kardar
این دفعه ماشین برقی می خرم
توی کانادا در عمل به من ثابت شده است که دو ماشین...
Read More