دلایل بعضی زنان برای مجرد ماندن

1- من یکبار عاشق شدم کافی است

زنانی که تجربه عشق به یک مرد خوب را داشته اند و به هر دلیلی اکنون تنها هستند فکر می کنند امکان ندارد دوباره مردی به خوبی عشق اول شان بیابند. در صورتی که تجربه خود شان ثابت می کند که مردان خوب وجود دارند.

by Kevin Phillips

2- هر چه مرد خوب است قبلا شکار شده است

این توجیه به لحاظ آماری هم درست نیست. در حقیقت، هیچوقت در تاریخ بشر، این همه مرد میانسال مجرد وجود نداشته است. در میان آنها، حتما مرد خوب زیاد هستند.

3- به دردسرش نمی ارزد

بسیاری از زنان پس از مدتی امید و کمی جستجو به این نتیجه می رسند که دنبال عشق گشتن خیلی مشکل است. مدام باید قلب شان بشکند و فریب بخورند و تلخی دروغ و خیانت را بر وجودشان حس کند و …

بله سخت است، آشنایی و یافتن فرد مقابل سخت است. انرژی و توجه زیاد می برد. باید با عاطفه و خاطرات و همه تجربیات زندگی، درگیر یک آشنایی جدی شوید تا پی ببرید یا طرف مقابل بفهمد که برای هم ساخته نشده اید و … اما با این همه یافتن مرد زندگی، به همه دردسرهایش می ارزد.

4- در جستجوی مرد ایده آل و کامل

مرد کامل اصلا وجود ندارد. ولی مطمئن باشید مردی که بهترین تطبیق، همراهی و رفاقت با شما را داشته باشد وجود دارد. فقط باید دست از انتظار برای ظاهر شدنِ شاهزاده سوار اسب سفید بکشید. مرد کامل فقط در درون قصه ها وجود دارند.

5 – مردان امروز به فکر رابطه جدی نیستند

بهتر است دست از حکم کلی دادن برداریم. بله مردانی هستند که دروغ می گویند و فریب می دهند و تعهدهای خود را نگه نمی دارند ولی به همان نسبت مرد خوب و مهربان و متعهد نیز وجود دارند. این  مربوط به توانایی شما است که انها را بیابید.

6- من وقت این کارها را ندارم

بسیاری از زنان مدام مدعی می شوند که زندگی و کار شلوغی دارند و وقتی برای دوستی و رابطه برای شان نمی ماند. حتما هم همینطور است. این روزها همه سرشان شلوغ است. ولی زنان شاغل در ضمن می دانند هر شغل و هدفی ایجاب می کند که بر اساس اهمیت، برایش وقت در نظر گرفته شود.

باید با خودتان صریح و صادق باشید. از خودتان بپرسید یافتن مرد زندگی چه اهمیت و اولویتی برای شما دارد. بر همان اساس، برایش وقت تعیین کنید. این روزها فقط کافی است مقدمات ملاقات با یک مرد را برای صرف چای یا قهوه را برای خودتان فراهم کنید.

 

10 Lies Singles Tell Themselves About Love After 40

http://psychcentral.com/blog/archives/2014/05/16/10-lies-singles-tell-themselves-about-love-after-40/

image source

http://www.publicdomainpictures.net/

 

More from مرد روز
خلاصه فوتسال بانوان ایران ۵ – ژاپن ۲
فوتسال بانوان ایران در یک بازی تهاجمی و با تسلط تمام ژاپن...
Read More