مردان و حریم شخصی

 

مردان، مدیران لایقی برای کاهش فشار روحی و رفع خستگی خودشان نیستند. غرور و تعهد مردانه نیز مدام اصرار می ورزد که مردان شکایتی ندارند.

بی دلیل نیست که مردان به همان نسبت که آستانه تحمل سختی های شان زیاد است دیر یا زود در برابر تنش های روزمره، به قول معروف داغ می کنند.

از کودکی به مردان یاد داده نمی شود که مواظب سلامت روحی خود باشند. مرد تربیت شده اند که قوی و صبور باشد. زندگی هم که مدام بر نامرادی و دردسرهایش اضافه می شود و این وسط، بد نخواهد بود اگر مردان فرصت و امکان کوچکی داشته باشند که اوقاتی از روز را به دور از نگرانی های روزمره زندگی بگذرانند.

داشتن یک اتاق یا انباری یا شکل ساده ای از حریم شخصی در یک اتاق کوچک می تواند خیلی مفید باشد. این  حریم شخصی مردانه می تواند گوشه ای از زیرزمین، گاراژ و حیاط خلوت باشد. محلی که مردان به آن پناه ببرد و ماسک پدر و همسر را بردارند و فقط مرد باشند.

برای همین به قول معروف غار مردانه بهتر خواهد بود اگر سلیقه و علائق مرد در دکور پپان وجود داشته باشد. نصب وسایل مورد علاقه مردان نظیر عکس ماشینها، لوگوی تیم های ورزشی و حتی وسایل ورزشی یا ماهیگیری، می تواند سودمند باشد

.به قول نویسنده کتاب معروف « مردان از مریخ آمده اند و زنان از ونوس»، مغز مردان تاکید بیشتر بر روی محیط زندگی به خرج می دهند. مردان شاد و آرامتر، بی شک همسران و پدران بهتری خواهند بود. از سلامت بیشتری برخورار می شوند و تعدل روحی بیشتری پیدا می کنند.

 

Top 4 Reasons Why Guys Need a Man Cave

https://goodmenproject.com/featured-content/top-4-reasons-guys-need-man-cave-wcz/

منبع تصویر
https://www.buzzfeed.com/peggy/things-you-must-have-in-your-man-cave?utm_term=.rjv8B5bbo#.uoEPmKXXy

More from مرد روز