راه‌های جلوگیری از زودانزالی

dv-01levine-2-web

شایع ترین مشکل جنسی مردان، زودانزالی است. دلیل اصلی این است که بین زنان و مردان دو زمان متفاوت برای به اوج رسیدن جنسی وجود دارد. زنان حدود ۷ دقیقه لازم دارند که به ارگاسم برسند در صورتی که نیمی از مردان زیر دو دقیقه به پایان خط می رسند.

به نظر داروین چون خطر شکار شدن یکی از دغدغه های هر لحظه بشر اولیه بود عمل مقاربت جنسی می بایست سریع صورت بگیرد.

این روزها که سکس به سمت یک کار تفریحی تمایل پیدا کرده است و کاندوم و قرص ضدحاملگی وجود دارد، هم زنان و هم مردان حق خود می دانند لذت جنسی شان بیشتر از دو دقیقه باشد. مردان باید از دوران اولیه زندگی بشر فاصله بگیرند و برای همین با انواع تکنیک فیزیکی و روانشناسی و اگر لازم باشد مداوا، به افزایش زمان انزال فکر کنند.

داروهای کمکی نظیر اسپری بی حس کننده موضعی  که به بخش کلاهک آلت مردان ( حداکثر ۳ بار و ۱۰ از دقیقه قبل از آمیزش) زده می شود به نوبه خود موثر است ولی اما و اگرها و تاثیرات جانبی هم با خود دارد

اما تمرین و ورزش فیزیکی ( که البته نیاز به باشگاه رفتن ندارد) می تواند  ۲ دقیقه ها را به ۲۵ دقیقه هم برساند.

۱- تمرین Kegels 

خیلی طبیعی است که تمرین برای قوی کردن ماهیچه های کنترل کننده انزال، می تواند باعث کنترل بیشتر زودانزالی باشند. در این روش که روزی چند بار و بعدها بیشتر می تواند صورت بگیرد مردان می توانند ماهیچه هایی که دقیقا کار نگهداری ادرار را به عهده دارند تمرین دهند. ماهیچه های که مسیر حرکت و بیرون ریختن اسپرم را بر عهده دارند.

نگهداشتن ماهیچه های فوق و تمرین روزانه آن می تواند در روز مبادا باعث کنترل انزال شود بخصوص وقتی وضعیت طوری شود که راه برگشت و کنترل انزال به سر بیاید. اتفاقی که  نصف مردان جهان را و بالطبع زنان همبسترشان را آزرده خاطر می کند.

۲- خودارضایی و تمرین تا سر مرز رفتن

شماها که خودارضایی نمی کنید! ولی آن ۸۰ درصد مردانی که اینکار را می کنند بهتر است به روش کنترل در لحظه آخر یا همان لحظه خروج اسپرم توجه کنند. لحظه ای که دیگر قادر به پایداری نیستند.

به عنوان یک مرد این حقیقت را هرگز فراموش نکنید زنی که در رختخواب شما و برای شما لخت می شود اگر به اوج نرسد بدانید که روزگار رابطه تان ابری و منشا بسیاری از رفتارهای ناخوشایند خواهد بود.

مردان در خلوت شخصی و در حین خودارضایی انگار با خودشان مسابقه می دهند و بدون هیچ حساب و کتابی، بیصبرانه می تازند تا تمام شوند. شاید این شیوه لذتبخش است چون لازم نیست ناز و کرشمه و آماده سازی تحویل خودشان بدهند و بدون تعارف، سریع به اصل ماجرا می رسند.

اما اگر می خواهند مشکل زودانزالی شان برطرف یا قابل مهار شود باید زمان خودارضایی شان را به مرور به ۱۰ دقیقه و در ادامه حتی به ۲۰ دقیقه برسانند. راه حلش هم این است که یک نمودار در ذهن خودشان برای آغاز تحریک جنسی تا مرحله ارگاسم تصور کنند و آن را به طور تقریبی بین ۱ تا ۱۰ تقسیم کنند.

بعد از آن، سعی کنند به مرحله ۵ تحریک جنسی بروند و بعد دست از کار بکشند تا برگردند به مرحله ۳  و بعد به مرحله ۷ و دوباره برگردند به مرحله ۵ و همین تمرین را تا مرحله ۹:۳۰ ادامه دهند. مهم نیست اگر اینکارها را نکنند ولی هر طور شده وقتی شروع به خودارضایی می کنند ۱۰ دقیه آن را طول دهند، حتی اگر شده ۸ دقیقه به آلت خود فقط خیره شوند.

تمرین های ذکر شده اصلا سخت نیستند و ریسکی هم ندارند. مردانی  که زودانزالی دارند باید به علائمی که بدن شان ایجاد می کند دقت کنند و برای این مشکل اساسی، کمی زحمت بکشند.

 

How to Easily Last 20 Minutes or Longer in Bed

منبع تصویر

http://www.nydailynews.com/life-style/awareness-premature-ejaculation-article-1.2542630

More from سعید داورپناه
ترانه ایی در ستایش تنهایی
شعر این انسان ساده ولی مدرن، شبیه راه گم کرده ها نیست....
Read More