نصیحت های سلمانی معروف نیویورک

Blind Barber 3

ما مردها ممکن است از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار باشیم وقتی که از لباس هایی که پوشیده ایم راضی باشیم، خط ریش و اصلاح صورت ما تحت کنترل و دلخواه ما باشد. ولی خیلی راحت همه چیز به هم می خورد اگر ناگهان و ناخواسته حالت موی سرمان به دلائلی مرتب نباشد و کسانی که نباید ما را در آن وضع ببینند… موی پریشان داشتن همه چیز را به هم می زند.

برای همین بد نیست به نصیحت های با حال ترین آرایشگر نیویورک Jeff Laub گوش دهیم که آرایشگاه Blind Barber را می چرخاند. البته او دوست دارد که هر ماه، دو بار به سلمانی برویم ولی چند نکته جالب هم مطرح کرد که رعایتش باعث می شود با موی بد، جایی ظاهر نشویم.

Jeff Laub: « مهمترین اشتباه مردان، دیر به سلمانی رفتن است. آنقدر دیر که وقتی به سلمانی رفته اید همه می فهمند. برای همین پیشنهاد می کنم هر دو هفته، یک دستی به موها در آرایشگاه ( یا خانه ) بکشید و هر ماه یک اصلاح انجام دهید. مهم این است که کسی متوجه نشود دارید تلاش اضافه برای دیده شدن می کنید. عادی و باحال ظاهر شوید.

تغیر ناگهانی آرایش مو برای خود آدم هم راحت نیست تا چه برسد بخواهید در برابر قضاوت دیگران و زِل زدن شان قرار بگیرید. اگر به فکر تغییری در خط ریش یا بلندی و کوتاهی موی تان هستید یا می خواهید به خاطر لباس خوبی که خریده اید به آرایشی متفاوت و مناسب دست یابید تنها شرطش این است که قدم به قدم به تغییر دلخواه نزدیک شوید. وقتی در سلمانی هستید توقع نداشته باشید که آرایشگر می داند شما چه می خواهید. درآینه می بینید چه اتفاقی می افتد پس اگر  کوتاه کردن ها را دوست ندارید با صراحت بگویید. ما از خدای مان است که بدانیم دقیقاً چه می خواهید. رضایت شما به نفع ما است»

 http://www.freedigitalphotos.net

Written By
More from سام
نسل جدید ایرونی هزار تا قصه داره
گروه موسیقی پالت همه کارهای شان عجیب است… از اسم شان تا...
Read More