انواع از خودگذشتگی افراد بسیار موفق

متمول و سرمایه دار شدن فقط از راه های کلک و چپاول دیگران نیست. بعضی ها با ایده ها و تصمیمات و بخصوص از خودگذشتگی به موقعیت موفق شان می رسند.

Grant Cardone – شرکت معاملات ملکی با ارزش بالای ۵۰۰ میلیون دلار و نویسنده کتاب پرفروش « معمولی باشید یا خوره»

 ۱ – دست از هر نوع تفریحی کشیدم
ده سال پیش وقتی شرکتم را راه اداختم. اصلا فکرش را هم نکنید که هم بخواهید یک ایده یا هدف اقتصادی را شروع کنید و  همهفته ای سه بار بروید فوتبال کنید یا وقت تان را در مهمانی ها بگذرانید. من دست از هر نوع تفریح برای مدتی کشیدم.

راه دیگری نیست برای موفق شدن. من اگر لذت و تفریح آن لحظه را چشم پوشی نمی کردم نمی توانستم به این درجه از رهایی اقتصادی برسم.

Barbara Corcoran,رئیس شرکت The Corcoran Group و  Shark Tank

۲ – رئیس بودم ولی رفتم برای یک شرکت دیگر کار کردم

یک زمانی بهره وام بانکی ۱۸ درصد شده بود و هیچکس خانه و اپارتمان نمی خرید. ۴۰۰ نفر در آژانس من کار می کردند و تنها راهی که به نظرم رسید و می بایست غرورم را نادیده بگیرم این بود که ضمن حفظ شرکت خودم، برای دیگران کار کنم.

مدیر یک شرکت خصوصی شدم و سالی ۱۰۰ هزار دلار درآمدش را صرف بدهی های بانکی و هزینه جاری شرکت خودم کردم تا اینکه وضعیت اقتصادی بهتر شد  .

Gary Vaynerchukرئیس شرکتVaynerMedia با ۷۰۰ کارمند و درامد سالانه ۱۰۰ میلیون دلار و نویسنده کتاب پرفروش #AskGaryVee

۳ –  تشویق و رضایتمندی کنونی یا پاداش اصلی و نهایی

زندگی یک بازی طولانی است. دنبال موفقیت لحظه ایی نباشید. وقتی عزم می کنید به هدف های زندگی برسید از همان شروع بهتر است به این شیوه فکر کنی که پاداش کوتاه مدت و لذت آنی را فدای پاداش نهایی و لذت همیشگی در آینده بکنی. من در دو تا سه سال اول راه ادازی شرکت خودم، شاید اغراق نباشد که روزی ۱۸ ساعت کار می کردم.

یک دوره کوتاه خانواده و فرزندان را به ناگزیر نادیده گرفتم ولی الان  همه خانواده داریم از منافع آن خودگذشتگی ها بهره می بریم.

John Hanna  نویسنده کتاب «راه ثروت» و رئیس شرکتFairchild Group

۴ – من و همسرم برای مدتی برگشتیم خانه والدین خودمان

وقتی شرکت خودم را راه انداختم حتی قدرت پرداخت اجاره خانه را هم نداشتم. همسرم با فرزندم به خانه خواهرش رفت و من به خانه والدینم برگشتم. ما از هم جدا نشده بودیم فقط محل سکونت ما حالت مجردی داشت.

تصمیم آسانی نبود آن برای یک زوج جوان … ولی از عهده اش برآمدیم و این روزها، میوه آن ازخودگذشتگی را داریم می چینیم.

 Nafisé Nina Hodjat, رئیس شرکت The SLS Firm

۵ – قطع رابطه با ادم های منفی

من در طول فعالیت های اقتصادی ام چندین بار ناچار شدم رابطه ام با دوستان و فامیلی و حتی شریک زندگی ام را به هم بزنم. برای موفقیت یک شرکت اقتصادی، چیزی بدتر از شریک زندگی منفی یا دوستان و فامیل بدبین  نیست.

یک شرکت تازه تاسیس شده بیشترین چیزی که نیاز دارد اعتماد به نفس و حمایت عاطفی و روحی نزدیکان است.

  Tom Shieh, رئیس شرکتCrimcheck

 ۶ – ۹۰ درصد درآمدمان را پس انداز کردیم

ما وقتی شروع کردیم تا کمپانی خودمان را بسازیم به همراه همسرم تصمیم گرفتیم خانه خودمان را اجاره دهیم و به زیرزمین خانه پدرو مادر همسرم برویم. ما  فقط با ۱۰ درصد درامد مشترک مان زندگی ساده ایی را ادامه دادیم و همه پس اندازمان را برای شرکت مان گذاشتیم. این روزها داریم از  تصمیمی که گرفتیم  برای همه زندگی لذت می بریم

10 Sacrifices Successful People Make for Their Dreams

https://www.success.com/article/10-sacrifices-successful-people-make-for-their-dreams

More from مرد روز
نقاش عراقی و خاتون رویایی بغداد
هنرمند عراقی « محمود عبود» در آثارش مشغول بازسازی خاطرات دوران از...
Read More