مرد بهتره با زنی باشه که توسط اون انتخاب شده

من و همسرم ۲۰ سال میشه که با همیم. و بدون اغراق می تونم اقرار کنم که بهترین ۲۰ سال زندگی ام بود تا حالا. این اتفاق خوشایند در زندگی من یک دلیل اصلی داره که می خوام به صورت نصحیت در اختیار شما مردا بگذارم.

مرد بهتره با زنی رابطه و زندگی رو شروع کنه که توسط اون انتخاب شده باشه

قبل از اینکه جبهه بگیرید یا عصبانی بشید یا هر چیز دیگر، اجازه بدین یادآوری کنم که نمی تونین انکار کنید به هر حال این زنها هستند که انتخاب نهایی رو انجام می دهند.

بله در ظاهر معمولا ما مردها از بین زنان محیط پیرامون، یکی رو که به نظر ما جذابتر هست انتخاب می کنیم. ولی خودمون می دونیم که انتخاب ما فقط ما رو توی صف انتخاب اون طرف قرار میده. ما با انتخاب مون داریم اعلام آمادگی می کنیم که منتظر جواب طرف مقابل باشیم.

مردان عزیز ما قدرتمندیم. مدیریم. شجاعیم. سلیقه مخصوص خودمان را در پیدا کردن شریک زندگی داریم. ما می دانیم چه میخواهیم و … ولی هم خودمون و هم توی اطلاق های اطراف مون دیدیم که ریسک خطای ما مردا در انتخاب زن خیلی بالا است.

شکی نیست که یک مرد با هوش، با تجربه و با هوش عاطفی بالا هم ممکنه وقتی عزمش رو جزم میکنه که اتنخاب کننده اصلی باشه به یک زندگی زناشویی پایدار و دوست داشتنی برسه… ولی این اتفاق به ندرت پیش میاد چون خیلی از ما مردها فقط یه دلیل اصلی برا انتخاب داریم.

نصیحت رو اغلب آدمها دوست ندارند ولی یک بار دیگه به زوج های دور و بر تون و متاهلها نگاه کنید و ببینید این حقیقت داره که اگه یه زن از یه مرد خوشش بیاد و با هم باشن، اون زن می تونه کوه رو هم جابجا کنه تا پیوند زناشویی شون، دوست داشتنی ادامه پیدا کنه؟

Written By
More from ناشناس
من یک شهروند ساده‌ام و نمی‌دانم حق با کیست ولی
اگر بپرسی چرا طرفدار تیم استقلال هستم ممکن است ده‌ها دلیل بیاورم...
Read More