دختره سوئدیه، چطور مخشو بزنم

سلام من یک مرد ۲۴ ساله ام. در مورد حسی که نسبت به یک دختر دارم کمک میتونید؟ دختره سوئدی هست بعضی موقع همدیگر رو میبینم چی کارش کنم موخشو بزنم؟ برای ازدواج میشه با اختلاف فرهنگی کنار بیاییم؟

مرد ۲۴ ساله

مخ هیچکس رو نزن. خودت باش. بدون دروغ. بدون ادا. ساده و نجیب. معمولا اروپایی های شمالی انسان های خوبی هستند. بچگی خوبی داشتند.

قبل از شروع رابطه از خودت بپرس چی می خواهی؟ سکس یا سکس و دوستی و حتی سکس و زندگی مشترک. بعد بر همان نیت برو جلو… اگر هم نشد محترم و جوانمرد باش و عبور کن.

خودت باید سوئدی ها را بیشتر بشناسی داری آنجا زندگی می کنی. نگران اختلاف فرهنگی نباش؟ نسل جوان دنیا یک نوع لباس می پوشند  و یک نوع موسیقی دارند و شبکه های اجتماعی شان پر از سلیقه های مشابه است.

مهمترین اصل این است که شخصیتش را بشناسی. به او بگو چه چیزهایی برای تو مهم است. نترس. آروم و مهربان و دنیادیده حرف بزن. فراموش کن در تربیت سنتی چی یاد گرفتی. از بهترین قسمت سنت ایرانی، جوانمردی و مسولیت پذیری بهره ببر.

خودت را گول نزن. چیزی نباش که نمی توانی باشی ولی تا حد ممکن قدرت تطبیق با واقعیت جدید را پیدا کن. بقیه اش به شعور و قلب تو بستگی دارد.

موفق باشی

Written By
More from بهمن
خودارضایی و شرم و عذاب
سلام. ۲۷ ساله هستم و تاکنون رابطه جنسی با هیچ دختری نداشتم،...
Read More