در ۲۷ سالگی احساس پیری میکنم چون هیچکی تو زندگیم نیست

MG_0925

سلام خسته نباشید. پسری ۲۷ ساله هستم که تا این لحظه نتوانستم رابطه ی جدی با جنس مخالف داشته باشم. هر دختری هم که بوده فقط دوست اجتماعی و در حد سلام و علیک بوده ! به خاطر تجربه نکردن یه رابطه ی جدی حالا بدجور افسرده شدم و احساس پیری میکنم وقتی می بینم پسرای دیگه همه یکی تو زندگی شون هست و همدیگه رو دوست دارند.

اما همچین فردی تو زندگی ِ خودم نیست! خسته شدم واقعا! سوال من دو بخش داره اول اینکه به نظر شما خیلی دیر شده واسم یا این تصور خودمه ؟ دوم اینکه من واقعا باید چجوری باشم تا بتونم یکی رو جذب خودم کنم؟

 

ا. م عزیز

برای یافتن یار هیچ جادو، معجزه و تخصص خاصی وجود ندارد. مهمترین اصل، همین احساسی است که داری. باید جای خالی یک همدل و یار را با تمام وجود در زندگی ات ببینی. باید به این یقین برسی که انسان دوست داشتنی هستی و شریک زندگی خوبی خواهی بود.

در قدم بعدی، این اصل بدیهی را در نظر بگیر که خیلی از زوج ها تصادفا و بر اساس شانس و فرصتی ناگهانی با هم آشنا شده اند.

سومین شرط آن است که از هیچ پیشفرضی تبعیت نکنی. اگر دختری را دیدی که توجه ات را جلب کرده و با دیدنش، احساس دلپذیری وجودت را در بر می گیرد بدون هیچ درنگی، همه مهارت و شجاعت و تدبیرت را به کار ببند تا پی ببری که آیا او هم از دیدنت به وجد می آید یا نه؟

برای خودت لیست اما و اگر درست نکن. فرض نکن که مثلا چون بی پول هستی یا فکر می کنی خوش تیپ نیستی دختران به تو علاقمند نخواهند شست. این بادت باشد که یافتن یار قدم اول است و نگاه داشتن واقعی و صمیمی وی نیاز به گذشت و احترام و علاقه واقعی دارد.

خیلی ها با پول و وموقعیت، شانس بیشتری دارند برای معرفی مطمئن تر خود و جذب دخترانی که دوست دارند ولی سلامت و ماندگاری زندگی زناشویی و عاطفه واقعی بین زوج ها، ربط زیادی به پولدار بودن ندارد.

این حقیقت را متوجه باش که دختران بسیاری هم در محیط زندگی ات هستند که مثل خودت در تعجبند پس چرا یک نفر پیدا نمی شود که از آنها خوشش بیاید.

آخر از همه اینکه، اصلا دیر نشده است. به خودت و سلیقه ات اعتماد کن و از هر راه ممکن به دختری که کنجکاوی تو را برانگیخته است نشان بده که  قدرش را خواهی دانست.  از همه مهمتر، جوانمرد و محترم باش حتی اگر جواب رد بگیری.

تو از بین یک جمع، یکی را پسندیدی و این معنایش ناپسند بودن بقیه دختران نیست. اگر دختری نیز ترا نپسندید ربطی به وجود تو ندارد. او مثل تو و هر فرد دیگر، با سلیقه و حس خودش تصمیم می گیرد.

Written By
More from بهمن
خوش آمدن با عشق فرق دارد
خوش آمدن با عشق فرق دارد
Read More