رابطه‌ قبلی دوست دخترم، اذیتم می‌کند

سلام. مسعود هستم. چن وقتیه با یک دختر خانومی آشنا شدم و میدونستم که با یکی از دوستای من قبلا چن سال رابطه داشته. من بهش پیشنهاد دادم. اولش فکر میکردم برای این که حسادت اونو در بیاره با منه ولی دیدم که واقعا دوستم داره.

مصیبت من از جایی شروع شد که اون دوست من بدون این که بدونه ما با همیم یه روز شروع کرد از کارای سکسی که قبلا با هم میکردن برای من بگه. من خیلی ناراحت میشم وقتی تصور میکنم اون کاراشون رو. خیلی برای من آزار دهنده است. حتی یه بار به دوس دختر گفتم که فلانی اومده اینها رو برای من تعریف کرده میخوام ببینم راسته یا نه اونم خیلی هاشو تایید کرد. از اون روز تا حالا خیلی حالم بده . در حالیکه رابطه من با اون فقط در حد دوست دختر دوس پسره. یعنی بحث ازدواج به هیچ وجه نیس. از یه طرف نمیخام دوس دخترم از دست بدم از یه طرفم این فکرا خیلی اذیتم میکنه.

فشار روانی من بابت حرفای دوستمه. وقتی داشت اون حرفای سکسی رو میزد من طبیعتا داشتم تصور میکردم. حرف های اون یه جوری مثل آدم های سواستفاده کننده بود. یعنی داشت احساس پیروزی میکرد از اون کاراش. خواهش میکنم راجب به این موضوع راهنمایی بفرمایین

مسعود عزیز

این حس بد تو در باره رابطه جنسی بین زن و مرد بخشی از تربیت سنتی ما مردان در باره سکس است.

برای مثال اگر با تمام وجود یک و مرد از همدیگر خوش شان بیاید و شبانه روز با هم باشند و حرف بزنند و قدم بزنند ترا ناراحت نمی کند ولی عشقورزی و سکس شان را نمی توانی تحمل کنی! تصورش یا احتمال نامناسب بودن رابطه شان ناراحتت می کند

چون به ما یاد دادند سکس یعنی تسخیر کردن، یعنی انگشت زدن به شیشه عسل، یا چیدن گل و انواع تعریف هایی که همه شان یک چیز را نادیده می گیرند و آن انسان مقابل در حین زناشویی است.

سکس بد نیست. کثیف نیست. یک تجربه زیبای انسانی است. دو آدم صمیمی ترین لحظات را با هم می گذارند. خصوصی ترین و خالص ترین … حتما به خاطر تربیت و فرهنگ و ضعف های شخصیتی قبل و بعد سکس، نیت های منفی دارند ولی خود عمل سکس پاک و بی آلایش است. اعتماد دو آدم کاملا لخت شده در شکننده ترین حالت شان است.

بخش بزرگی از ناراحتی مردان از دخول است. تصور ما از آلت سایر مردان کثیف و تجاوزگرایانه است. انگار بدن و درون زن بعد از این عمل الوده می شود یا تغییری اساسی در آن ایجاد می گردد. در صورتی که میلیونها سال تکامل، بهترین حالت جسمی و فیزیکی را برای انسانها فراهم کرده است.

تو لازم نبود با دیدن ویديو یا تعریف دوست خودت پی ببری که انها سکس داشتند. تو باید به تخیلت میدان می دادی. باید حدس می زدی و از ان عبور می کردی. خودت با او سکس داری و قبلا هم داشتی. ایا عمل جنسی خودت با دوست دخترت تو یا او را کثیف و الوده کرده است؟

سکس، تجربه رفیق شدن و صمیمی شدن و اعتماد به یک انسان دیگر است و حتی تجربه به اوج رسیدن یا به اوج رساندن فرد دیگر به نفع شخصیت و هویت انسان است. سکس را یک عمل زیبا، پاک کننده و صیقل دهنده جسم و روح ببین.

سکس حتما و واقعا انسانی تر می شود اگر محبت و عشق و تعهد هم در آن باشد.

ضمن آنکه دوست دختر و پسر بودن فرق زیادی با زندگی مشترک و زناشویی یک زوج ندارد.

Written By
More from بهمن
بی احترامی همسرم به من
مردی هستم در دهه سوم زندگی و از نظر اجتماعی در موقعیتی...
Read More