رابطه‌ام لو رفت، چکار کنم

مردی هستم متاهل و ۵۲ ساله با دو فرزند نوجوان. ساکن یکی از شهرهای اروپای شمالی هستم. یک رستوران کوچک دارم. همسرم هم معلم است.

یک مرد آشپز فرانسوی در مغازه ام داشتم. الکلی بود و مواد مخدر هم می کشید. او همسرش را هم برای کمک در آشپزخانه استخدام می کرد. وقتی دیگر نتوانست کار کند زنش آشپزما شد.

آشپز جدید از وقتی که از همسر الکلی اش جدا شد یک رابطه جنسی بین ما ایجاد شد. معشوقه بی دردسری پیدا کرده بودم که شکی برای همسرم ایجاد نمی کرد.

تا اینکه پدر این خانم برای بازدید به شهر کوچک ما آمد. او بلافاصه متوجه رابطه ما شد و مرا تهدید کرد که ماجرا را به همسر من خواهد گفت. من واقعا نمی دانم چکار کنم.

 

امیر عزیز

انسانها در بعضی مواقع و شرایط  وارد رابطه ایی می شوند که رسما و عرفا درست نیست ولی فکر می کنند آسیبش کمتر از منفعت هایش است. اما وقتی شرایط و موقعیت تغییر می کند باید بلافاصله یک حساب و کتاب اخلاقی و حتی منفعتی دوباره انجام دهند.

با این خانم صحبت کن و توضیح بده که متاهل بودن تو و وجود پدرش که ماجرا را فهمیده است موقعیت مناسب بین هر دوی تان را به هم زده است. ریسک ها و ضایعات جدید را از هر نظر بررسی کنید.

شاید بهتر است این خانم از محل کار تو برود. چون عملا واضح است که شما دوباره به رابطه ایی که داشتید برخواهید گشت. به او فرصت بده تا یک کار پیدا کند و تا حد ممکن شرایط  انتقالش به کار یا شهر جدید را آسانتر کن…

اگر ولی همدیگر را دوست دارید باید بعد از این همه سال تکلیف خودت با همسرت و فرزندانت را مشخص کنی. باید بین این زن و خانواده ات انتخاب دقیق و واقعبینانه داشته باشی.

Written By
More from بهمن
ساحلی برای پهلو گرفتن کشتی او
سی سالگی سالگی رو رد کردم و فکر می کردم به اندازه...
Read More