معشوقه‌های دیجیتالی برای دختران چین

بازی دیجیتالی چینی« عشق و تهیه کننده» زمستان سال گذشته به بازار چین عرضه شد و در دو ماه اول ۱۰ میلیون نفر و اکثراً زنان، آن را روی تلفن های شان دانلود کردند. در این بازی که برای شروع مجانی است زنان می توانند یک شخصیت کارتونی مرد را انتخاب کنند که با آنها دوست شود. آنها می توانند بعداً با خرید این بازی با معشوقه های خود چت کنند. اس ام اس بفرستند و حتی تلفنی صحبت کنند.

برای مثال تلفن فردی که این بازی را خریده است دو صبح زنگ می زند. صدای مردانه جذابی می گوید  با موتورسیکلتم می آیم که با هم به گردش برویم…

به گفته خیلی از دختران، خریدن این بازی و داشتن دوست پسر دیجیتالی برای براورده کردن نیاز جنسی نیست. اما این بازی به آنها فرصت می دهد که یک معشوقه تخیلی بدون دردسر داشته باشند. با خرید مقدار و مدت گفتگویی که می خواهند داشته باشند خودشان تعیین می کنند که چقدر از اوقات فراغت شان را به دوست پسرشان اختصاص دهند.

دختران چینی شاغل و مستقل و تحصیلکرده از تحقیر ناشی از به هم خوردن رابطه در یک عشق و عاشقی واقعی می ترسند. آنها ترجیح می دهند یک شخصیت خیالی بخرند که فقط می تواند حرف بزند. می شود به او زنگ زد و با وی راز و نیاز عاشقانه کرد.

این گریز به مردان دیجیتالی حتی به خاطر این نیست که مرد چینی برای عاشق شدن یا ازدواج کم است. بر طبق آمار، تعداد مردان در چین حدود ۴۰ میلیون نفر بیشتر از زنان است.

این بازی که به صورت اپلیکیشن موجود است حتی در بین زنان متاهل هم طرفدار دارد.  نصب این بازی در  تلفن توسط زنان متاهل، بیشتر شبیه خواندن قصه های عاشقانه یا دیدن سریال های دنباله دار تلویزیونی است. تصور داشتن یک مرد خیالی که معمولاً شغل جذاب و صدای اغوا کننده ای دارد

https://youtu.be/LN1mqczYBDU

China’s Hottest Bachelors Are Animated Characters

More from مرد روز
کانال جدید تلگرام مجله مرد روز
متاسفانه در آخرین هفته سال ۲۰۱۸، کانال تلگرام مجله مرد روز با...
Read More