همسر آینده ام راضی نمیشه که …

سلام. پسری ۲۹ ساله و گرم مزاج هستم که حدوداً یک سال هست با دختری ۲۳ ساله آشنا شده ام و قراره ازدواج کنیم ولی مشخص نیست یک سال بعد یا چند سال بعد. من قبل از ایشون با کسی رابطه ای نداشتم و برای اولین بار با ایشون رابطه جنسی نصف و نیمه برقرار کردم و از اون روز به بعد اصلاً نمی خواهد قبل از ازدواج، رابطه داشته باشیم.

دچار بیقراری شدم و هر روز عطشم نسبت به او زیاد می شه. فکر و ذهنم شده تصوراتی که از او دارم به طوری که هر روز خودارضایی می کنم تا کمی ذهنم آروم بگیره. حتی حس و حالم رو بهش گفتم ولی بازم راضی نمی شه. بهش هم حق می دم قبل ازدواج نخواد رابطه جنسی داشته باشه. کلاً آرامشم رو از دست دادم. نمی دونم چه کار کنم.

 

آرش عزیز

رفتارت غیرعادی نیست ولی می تواند قابل کنترل تر بشود. این همه سال، سکس قابل دسترس، نداشتی پس برای مدتی دیگر نیز می توانی صبوری کنی.

خودارضایی پاسخی سالم و منطقی برای شرایط تو است ولی خودارضایی هر روزه، ممکن است کمی برای بدن، تحملش راحت نباشد.

به جای سکس، می توانید عشقبازی ساده توام با نوازش و بوسه داشته باشید. اگر هم حتی در این حد نخواست باز هم این حقی است شخصی که با اختیار خودت، پذیرفتی که رعایت کنی…

البته بد نمی شد اگر می فهمیدید چقدر از نظر جنسی با هم همراه هستید. این مسئله مهم است که سطح میل جنسی تان زیاد از هم فاصله نداشته باشد. یکی تان به قول خودت خونگرم و دیگری خونسرد… مهم است هر دوی تان بفهمید چطور می توانید به هم لذت دهید و مهمتر از همه اینکه آیا بعد از کم شدن تنش سکسی، انگیزه های دیگر برای ادامه زناشویی بین شما دو نفر وجود دارد یا نه؟…

متاسفانه واقعیت را نمی شود نادیده گرفت که آزادی و کنجکاوی جنسی قبل از ازدواج شاید برای همه زوج ها در ایران میسر نیست. شرایط و موقعیت هر زوج و توقعات خانوادگی و تربیتی و حتی مذهبی شان فرق دارد برای همین بهتر است صبوری پیشه کنی…

آرش عزیز، پیشنهاد می کنم به جای این توجه اذیت کننده به سکس، سعی کن با شخصیت و افکار و اخلاق همسر آینده ات بیشتر آشنا شوی… برای شناخت شخصیت او به عنوان یک دوست، همفکر و فردی که قرار است همه زندگی ات با او به سر شود هم انرژی بگذار.

از آینده حرف بزنید. خوب می شود اگر نقشه های سال های بعد از ازدواج را با هم مرور کنید. اگر ادامه تحصیل، شغل، فرزند و همه مسائل زندگی زناشویی را با هم مرور کنید به خودی خود تنش جنسی ات نیز کمی کاهش می یابد.

Written By
More from بهمن
همسرم بیماری اختلال دو قطبی داشت
سلام میشه خواهش کنم راهنماییم کنین. من 4 سال پیش با کسی...
Read More