آماده عشق واقعی باش

از ده سال پیش با یک آقای ایرانی ‌‌از طریق اینترنت آشنا ‌‌شدم. هر دو حدود ۲۰ سالمون بود. اون آمریکا و من ایران. ما هیچوقت همدیگر را ندیدیم ولی هر دو عاشق و شیفته هم شدیم و یکسال رابطه مون خوب و خوش گذشت. بهترین دوران زندگی ام روزهایی بود که باهاش چت میکردم و تلفنی حرف می زدم.

بعد از جدایی مون، دوسال طول کشید تا فراموشش کنم. تا اینکه چند ماه پیش منو در اینستاگرام پیدا کرد و پیام داد. گفت دارم میام ایران و میخوام ببینمت. منم قبول کردم.

خلاصه اومد و دیدمش. ما یک روز کامل با هم بودیم. اولین عشق زندگیم رو برای اولین بار دیدم و دوباره عاشقش شدم. همونقدر مهربون و گرم بود. همونقدر صمیمی و جذاب. اما وقتی دیدارمون تمام شد رفت و دیگه سراغی ازم نگرفت.

خیلی ناراحتم سنگ صبور عزیز. آیا از من خوشش نیومده؟

 

پریسای عزیز

در اوائل جوانی، عاشق شدن برای خودش تجربه جالبی است جالب بود ولی تصمیم بعدی از اینکه دو سال بعد در یک چشم به هم زدن دوباره عاشقش شوی اصلاً جالب نیست.

پریسای عزیز در خودت دنبال دلایلی بگرد که تو را به این واکنش ناپخته کشانده است. چون اگر تکرار شود به نظر می رسد انتخاب هایت از اختیارت خارج است. شاید نقاط ضعفی در شخصیتت داری که تو را وا می دارد این نوع تصمیمات صدمه پذیر را اتخاذ کنی.

از او عبور کن. کاری که ۱۰ سال قبل و پس از جدایی اولیه باید می کردی. اگر هم تماس گرفت و معذرت خواست با همه قدرت، فرار را بر قرار ترجیح بده…

اگر قدرت عبور متین و با شعف و شعور پیدا کنی آماده عشق واقعی خواهی بود.

 

Image source

https://www.pexels.com/@pixabay

 

Written By
More from بهمن
دختر اهل خیانت نیستم
او برای من خیلی عزیز است. من عاشقش هستم و او هم...
Read More