انواع دختران ایرانی

اینها انواع دخترانی هستند که در هر جامعه ایی می توانند وجود داشته باشند. ما سعی کردیم با تصاویر زنان آشنای دنیای سینما و سرگرمی های ایران، آنها را تصیف کنیم

سحر قریشی

 ۱- دختر اهل مد

این نوع دختر، عاشق مد و لباس و خریدن از مارک های معروف است. سلیقه اش خوب است. معمولا کفش پاشنه بلند می پوشد و آرایش وی تا حدودی غلیظ است. ملاقات و صرف وقت با این نوع دختر معمولا به فروشگاه ها هم ختم می شود.

لیلا اوتادی

۲- شیطون و فتنه گر

زیبا و جذاب است.  اهل بگو بخند است و راحت می تواند هر مردی را به خودش جذب کند. او می داند که خواستنی است و به همین خاطر، مدام قلب است که می شکند. ولی این کار را آنقدر با هوشمندی انجام می دهد که همه دل شکستگان، خودشان را مقصر می بینند.

مهتاب ثروتی

۳-  درسخوان

در باره همه چیز، نظری دارد. مدام رمان می خواند. از لباس شیک، بدش نمی آید ولی زیاد برایش مهم نیست. مهربان است و درس خواندن برایش مقدم بر همه چیز است. اگر ادای پسر درسخوان در نیاورید و قادر باشید او را بخندانید خیلی راحت تحت تاثیر قرار می گیرد.

مهتاب کرامتی

۴ -مامان 

مدام در حال مراقبت و راهنمایی و نگرانی نسبت به مرد زندگی اش است. او همیشه در هر شرایطی قادر است بهترین تصمیم را بگیرد. اگر مرتکب اشتباه شوی او آنجا است تا تذکر دهد یا یادآوری کند. منظم و دقیق است و هر مرد می تواند به او تکیه کند.

۵- خیلی لطیف

معمولا دامن می پوشد. سلیقه اش کلاسیک و قدیمی است. دلرحم است. آشپز خوبی است و عاشق چایی… تمیز و جمع و جور و کمی ساکت است. هر مردی شریک زندگی اش شود احساس غرور می کند با او در جمع دیده شود. صبور و مهربان است و بداخلاقی را تحمل می کند. اهل ورزش و شنا نیست.

۶ –  ماجراجو

همه فعالیت هایی که پسران دوست دارند را او نیز دوست دارد ازکوهنوردی و ماهیگیری تا بی خیال بودن در باره  نحوه لباس پوشیدن… دوستان مذکرش، بیشتر از مونث ها است. عاشق سفر و دیدن فیلم های علمی تخیلی است. دوستان هر مردی، فکر می کنند او شانس آورده است با چنین دختری می گردد. رستوران رفتنش عین مردها است و اولین اغذیه فروشی فرقی با  شیک ترین رستوران ندارد. با این دختر بودن، مساوی است با همیشه حسود بودن چون مردها مدام دور و برش می پلکند.

لیلا حاتمی

۷-   بلندپرواز 

سخت کوش است و هدف های بزرگ دارد. برای همین به نظر خودخواه می رسد و دوستان زیادی ندارد. مدیر است و فرمان زندگی خانواده در دستان او است. او معمولا فرد موفقی هم می شود. مستقل است و توقع بالای از خود و طبعا شریک زندگی اش دارد که معمولا باعث پشتکارو موفقیت شریک زندگی اش هم می شود. نگهداری و همراهی با او کمی سخت است.

بهاره کیان افشار

 ۸ –  بدون اعتماد به نفس

  جذاب و خلاق است ولی خودش اینطور فکر نمی کند. تحمل اشتباه و شکست را ندارد و مطمئن است به جایی نمی رسد. مدام باید مطمئن باشد که دوستش دارید. دختر خوبی است ولی اگر مردی باشید که وضع و حال خودتان زیاد تعریف ندارد می تواند بر غم و افسردگی تان بیفزاید.

شیلا خداداد

 ۹ –  فکر می کند بقیه وضع شان بهتر است

به دختران دیگر که دوست پسر یا شوهر بهتر یا پول و کار بهتر دارند حسودی می کند. نق زدن هایش در باره دیگران و طمع مداومش برای بیشتر خواستن، ممکن است کمی اذیت کننده شود. آدم متعهدی برای دوستی و همسری است. در مجموع با هر مردی زندگی مشترک داشته باشد وضع شان بهتر می شود.

پرستو صالحی

۱۰ –  تسلط طلب

باید همه چیز را در باره زندگی تو بداند. چه نوع غذایی دوست داری تا چه نوع تجربیاتی قبلا داشتی… مدام ترا زیر نظر خواهد داشت. تو فقط مال او هستی و اصلا قرار نیست لحظات شاد و خوب، بدون او داشته باشی … گریه اسلحه او است. او به شدت دوستت دارد و از هر نظر، نیازهایت را برآورده می کند ولی زندگی شخصی را باید فراموش کنی. چون شبانه روز ترا در نظر دارد.

نگار جواهریان

۱۱-  ساده و معصوم

او دوستان زیادی دارد که مراقب هستند توسط پسران زرنگ و مخ زن، سریع  فریب نخورد … خوش قلب و سرشار از اعتماد به دیگران است. اصلا بدبینی به دل راه نمی دهد. هر چه بگویی باور می کند. در شروع  دوستی با این نوع معصومیت، جالب است ولی خوی آرام و کند او، خسته کننده می شود. می خواهی سریع و همراه باشد و دردسر بسازد و مطیع نباشد …

گلشیفته فراهانی

۱۲-  ملکه 

از هر نظر، از سایر دختران بهتر است. در هر کار و رفتار و خصلتی که حدس بزنی، بهترین است. خیلی جذاب است و چشم همه مردان به او است. هم موسیقی بلد است هم باهوش است و هم شدیدا اجتماعی و راحت … مردانی که اعتماد به نفس کافی ندارند فکر می کنند برای وی کافی نخواهند بود و نگرانند.

لیندا کیانی

۱۳ – دختر زندگی

از چشم تو زیباترین دختر روی زمین است. از هر نظر مطلوب و دوست داشتنی است. مهربان و حامی است.  همه به تو می گویند برای هم ساخته شده اید.

 

13 TYPES OF GIRL: WHICH ONE IS YOUR DATE?

 

 

More from مرد روز
مد لباس در بهار
سعی می کنیم به طور مداوم آلبوم مد لباس در خیابان های...
Read More