خوش آمدن با عشق فرق دارد

توی محیط کار، یک آقایی هست که از هر لحاظ همون مردی است که برای خودم مجسم کردم و می خواهم. اول من به ایشان البته در یکی از شبکه های اجتماعی مسیج دادم به خاطر چند سوالی که داشتم.

بعد کم کم رابطه ما طوری شد که الان منو به اسم صدا می کند و چند باری هم از اخلاقم تعریف کرده است. می خواهم بدانم به نظر شما آیا ایشان هم از من خوشش آمده؟ آیا جای امیدواری هست؟ چون من واقعا عاشقش شدم. چه کار کنم؟

فرزانه عزیز

یادت نرود که معمولاً ما مردان، سریع نشانه های علاقه و کنجکاوی خانم ها به خودمان را تشخیص می دهیم و قوه تخیل ما در این زمینه بیش از حد قوی است. پس اگر تاکنون متوجه علاقه ات نشده است منطقی است این دو حدس را بزنی که یا متاهل است یا علاقه اش  شبیه حس تو به او نیست.

از اینکه از اخلاقت تعریف می کند، می شود حدس مثبت زد. شاید دارد به صورت محترمانه ابراز علاقه می کند. تو هم به اسم صدایش کن و سعی کن سئوالات ساده شخصی در باره احساسات و افکار و سلیقه اش بپرسی.

اگر واقعاً برایت فرد جذاب و جالبی است بهتر است یکی دو قدم دیگر هم برداری تا برایت مشخص شود او کیست و چه احساسی به تو دارد؟

یادت باشد که آگاه و بزرگسال رفتار کنی. تو هنوز او را نمی شناسی. خوش آمدن با عشق فرق دارد. مسئول رفتار و علاقه خودت باش. آماده باش که او علاقه جدی نشان ندهد. قوی و محکم باش و حد حدود خودت را تعیین کن. رابطه و عشق یکطرفه را شروع نکن. کاری نکن که تحقیر شوی.

image source

DatingAdvice.rocks

Written By
More from بهمن
آیا بدون اعتماد و عشق، می‌شود زندگی کرد
من ۳۴ ساله ام. بعد از مدتها سرگشتگی و جستجو برای یافتن...
Read More