شش نقطه حساس جنسی ناآشنا

به طور طبیعی همه ما می دانیم که چه قسمت هایی از بدن از نظر جنسی حساس هستند ولی شاید خیلی ها ندانند که تقریباً همه  بدن ما انسانها پوشیده از عصب های حساس جنسی هستند که به نسبت هر جامعه و تربیت جنسی اش، نادیده گرفته می شوند.

وقتی که در صمیمی ترین و خصوصی ترین لحظات در کنار عزیزتان دراز کشیده اید، سعی کنید این نقاط بدن را هم در معرض توجه و محبت خود قرار دهید تا  شاهد اتفاقی باشید که دوست دارید بیفتد.

 نوک سینه مردان

حتماً همه ما مردان می دانیم که نوک سینه زنان نسبت به نوازش و بوسه خیلی توجه دارد ولی شاید به ذهن مان خطور نکرده باشد که نوک سینه مردان نیز سرشار از گیرنده های جنسی قوی است.

لمس و نوازش سینه برای ما مردان به خاطر نوع تربیت جنسی که فرا گرفتیم به نظر جذاب نمی رسد. اصلا حس اینکه یک مرد خود را در اختیار دستان نوازشگر یک نفر بگذارد پذیرشش کمی دشوار است چه برسد به نوک سینه ها… چون در واقعیت، ما مردان می دانیم و برای همین می ترسیم اعتراف کنیم که چقدر این تجربه تحریک کننده است.

ما مردان بد نیست گاهی تسلیم نوازش معشوق خود شویم و بپذیریم که قرار نیست همیشه فقط عامل ایجاد لذت جنسی باشیم.

پاها

پا یکی از نقاط حساس جنسی است که متاسفانه به دلایل مختلف فرصت نوازش و تحریکش به فراموشی سپرده می شود. می گویند عصب های پا در منطقه هومونکلوس مغز، درست در کنار گیرنده های جنسی مربوط به واژن زنان قرار دارند که اگر از طریق ماساژ پا و انگشتان بخصوص در آغاز عشقبازی تحریک شوند لذت فراوانی تولید می کنند.

صورت

صورت آدمها جزو اولین دلایل علاقه و جذابیت زوجها به همدیگر است. بعدها لبها به نقطه بسیار حساس عاطفی و جنسی تبدیل شدند ولی نوازش و لمس صورت در حین معاشقه می تواند مجموعه وسیعی از توجهات جذاب جنسی را فعال سازد.

پشت ران

این بخش از بدن به ویژه در زنان با وجود حساسیت جنسی فراوانی که در خود دارند نادیده گرفته می شود چون در وهله اول تماس و لمس شان با قلقلک توام است. اما اگر با شروع نوازش آرام و ظریف، صورت بگیرد تبدیل به یکی از تحریک آمیز ترین نقاط بدن زنان تبدیل می شود.

گردن

عصب های لذت پرور در ۳۶۰ درجه در دور گردن مرد و زن وجود دارد که به قول معروف به یک فوت بند است. نوازش و بوسیدن و لمس که جای خود دارد.

 اطراف پستانها

ولی نه فقط نوک سینه ها یا قسمت گرد جلوی سینه بلکه همه قسمت ها حتی بین پستانها می تواند نقاط تحریک آمیز باشند. نوک سینه را بگذارید برای آخرین مراحل، وقتی شریک جنسی تان کاملاً تحریک شده است. در آن لحظه، نوازش و ظرافت کفایت نمی کند و حتماً خیلی از شماها  پی برده اید که می خواهند گاز گرفته شوند. 

چون هر مرد و زن از نظر آمادگی و التهاب جنسی در حین هم آغوشی با هم فرق دارند دانستن و آشنایی با نقاط مختلف بدن که حساسیت جنسی بالایی دارند می تواند مهم باشد.

 

 

Written By
More from بهمن
در ایجاد ارتباط و دوستی با یک مرد، موفق نیستم
سلام. مرجان هستم. ۲۷ ساله و یک آدم اجتماعی. ولی در ایجاد...
Read More