چرا متاهل ها خودارضایی می کنند

ما سه سال از ازدواج مان می گذرد و یک فرزند هم داریم. رابطه جنسی من و شوهرم همیشه خوب مانده است. اما به تازگی پی بردم که او خودارضایی می کند. از کشف این موضوع خیلی ناراحتم و تنها چیزی که به ذهنم می رسد این است که شاید مشکل من باشم.

مهری عزیز

اکثریت مردان دنیا از دوره بلوغ تا وقتی که بتوانند یک آجر از روی زمین بردارند، خودارضایی می کنند. به عبارتی دقیقتر ۸۵ درصد مردان متاهل، خودارضایی می کنند. نکته جالب اینکه ۱۵ درصد مردان متاهل خبر دارند که همسرشان از کاری که می کنند مطلع هستند. .

مهری عزیز عملی که شوهرت انجام می دهد به هیچ وجه باعثش تو نیستی و جای هیچ نگرانی نیست. اگر به او می گفتی تنها چیزی که نصیبش می کردی احساس خجالت از یک عمل سالم و طبیعی بود.

رابطه جنسی همانطور که از اسمش پیدا است با یک نفر دیگر صورت می پذیرد و طبیعتا یک دنیا شرایط و اما و اگر هم دارد. اما خودارضایی هماهنگی و همزمانی دو نفر را برای برطرف کردن میل جنسی لازم ندارد و از همه مهمتر، باعث کاهش استرس می شود.

خودارضایی مردان ربطی به شریک زندگی شان ندارد. متاهل یا مجرد هم فرق نمی کند. خودارضایی راحت ترین، بی دردسرترین و قابل دسترس ترین لذت و پاددش ناشی از سکس است که طبیعت در موجودات زنده فراهم آورده است.

مهری عزیز واقعا خوشحال باش که چیز دیگری کشف نکردی و دیدی که انرژی جنسی که شوهرت دارد توسط خودش رها شده است.

نکته مهم دیگر این است که مردان بخصوص در دنیای کنونی، به هر طرف سر بچرخانند شاهد زیبایی زنانه بر روی پاکت شیر تا تابلوی تبلیغی مغازه نانوایی هستند. برای همین، ناخودآگاه، هر روز یک آلبوم کاملِ هوس و خیالپردازی در ذهن شان ایجاد می شود. هوس و نیازی که می تواند از طریق خودارضایی بدون هیچ ریسکی تامین شود.

 

https://www.thespruce.com/ever-wonder-who-masturbates-2300805

https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/200903/how-common-is-masturbation-really

http://www.independent.co.uk/life-style/love-sex/masturbation-is-good-for-you-scientists-explain-10496617.html

image source

vice.com

Men’s Health

More from مرد روز
چرا زنان ارگاسم دارند
ارگاسم و بویژه لحظه بسیار لذت بخش به اوج رسیدن، پاداشی است...
Read More