گفت وسواس انتخاب دارم


سلام. با یک خانوم آشنا شدم و قرار شد که یک مدت با هم ارتباط داشته باشیم بعد برای ازدواج تصمیم بگیریم.

این ارتباط صورت گرفت و حدود سه ماه طول کشید. ۵ بار با هم بیرون رفتیم و تماس تلفنی و پیامک هم در این مدت داشتیم. البته این ارتباط همیشه حالت رسمی داشت و هیچ پیغام یا اشاره احساسی رد و بدل نشد حتی هیچ موقع همدیگر را با اسم کوچیک یا تو صدا نکردیم.

به نظر من ایشان خیلی باشعور رفتار کردند و گفت که رفتار من خوب است. ولی الان می‌گه که وسواس انتخاب دارم نمی‌تونم انتخاب کنم و از همه مهم‌تر هیچ احساسی به شما پیدا نکردم و ارتباط قطع شده.

لطفا مشاوره بدهید به نظرتون می‌توانیم با هم ازدواج موفقی داشته باشیم. در صورت جواب آری لطفا راهنمایی کنید چه کاری انجام بدهم. با تشکر. لطفا‌ اسمم محفوظ بماند

 

اسم محفوظ عزیز

اول از همه ، فرصتی که برای همدیگر ایجاد کردید به خودی خود عزیز است و تاثیر و تجربه خوبی برای هر دوی تان خواهد داشت.

اما این حقیقت را هم نمی شود انکار کرد که این مقدار فرصت تماس و گفتگو، تقریبا می بایست شروع یک احساس عاطفی را بین هر دوی تان بیافریند. یا حتی شروع یک دوره کنجکاوی جدید برای شناخت بیشتر از همدیگر باشد.

تصمیم این خانم و اینکه منظور اصلی اش چه می تواند باشد کاملا برمی گردد به تشخیص خودت ولی به نظر می آید آن جرقه احساسی اولیه به هر حال ایجاد نشده است.

شما شاید بهتر است با متانت تمام برای تصمیم ایشان احترام قایل شوید و ماجرا را خاتمه یافته بدانید. اما برای اینکه همه حدس و گمان های ممکن هم نادیده گرفته نشود برای مدتی صبر کنید و دوباره درخواست فرصت آشنایی بیشتر را مطرح کنید. اگر جواب نه بود لطفا سریع از این ماجرا عبور کنید و به اما و اگرها ادامه ندهید.

 

 

 

Written By
More from بهمن
همه می گویند وارد یک رابطه نشو
سلام. ۲۵ سال از زندگیم میگذره و در تمام این مدت به...
Read More