هشت فیلم سکسی هالیوود

یک فرق اساسی بین پورنوگرافی و فیلم های جذاب سکسی هالیوود وجود دارد. پورنوگرافی با نشان دادن همه چیز، کل ماجرای عشقورزی را تبدیل به یک عمل مکانیکی بی روح می سازد.

اما فیلم های جذاب و سکسی هالیوود ماجرای رابطه جنسی را نیمه کامل نشان می دهد و مقدار زیادی داستان دور آن می چیند. اتفاقی که باعث ایجاد تصور لذتبخش می شود.

۱- سریال Fifty Shades of Grey

بدون این سریال و همه لحظات زیبای جنسی که بین دو شخصیت اصلی ایجاد شده است هیچ لیستی در این زمینه کامل نیست. محبوبترین بخش این فیلم بوسه درون آسانسور است:

۲- منشی Secretary

این فیلم هم اشاره دوباره ایی دارد به آرزوی مردانه در محیط کار که می خواهد و امیدوار است همکار یا کارمندش را به خودش علاقمند سازد.

۳- فیلمی فمینیستی از اسپایک لی She’s Gotta Have It

در این فیلم بر عکس دو تای قبلی، احساسات جنسی یک زن را به تصویر می کشد که نمی خواهد بدنش فقط متعلق به یک مرد باشد

۴- فیلم مکزیکی Tu Mamá También

این فیلم هالیوودی نیست ولی جایزه بهترین کارگردانی را از اسکار نصیب خود ساخت. فیلمی سکسی و عاشقانه در باره یک دخترو دو پسر که باید ببینید.

۵- دو لزبین زیبا Blue Is the Warmest Colour

شاهد عشق و عشقبازی دو دختر زیبا بودن به خودی خود جذاب و سکسی است. فیلمی فرانسوی که به اندازه کارهای هالیوود در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت.

۶ – مردان رقاصِ لخت Magic Mike

این فیلم بر عکس رفتار جنسی همیشگی که زنان و بدن شان را سمبل سکس معرفی می کند داستان گروهی مرد رقاص است که کارشان لخت شدن برای زنان است.

۷ – جاسوس های سکسی Mr. & Mrs. Smith

از این فیلم هالیوودی تر نمی شود پیدا کرد که خشونت و التهابی که هالیود استادش هست را در کنار لحظات زیبای سکسی بین دو جاسوس امریکای جهانخوار ببینید.

۸- با بازی نیکول کیدمن و تام کروز Eyes Wide Shut

اولین فیلم تقریبا پورنوی هالیوود است که از حد و حدود معیارهای به تصویر کشیدن رابطه جنسی کمی عبور می کند.

More from مرد روز
کاریکاتوریست روسی ناقلا
کارتونیست روس Stanislav Ashmarin طبق روش همیشگی حرفه اش که غلو کردن و...
Read More