از ازدواج نترس. نگران انتخابت باش

سلام. من مردی ٣٢ ساله هستم كه با وجود تجربه های خوب روابط با دخترها هميشه بر مجرد ماندن اصرار داشتم. اما وقتی پا به سن گذاشتم از ترس تنها ماندن به فكر ازدواج افتادم. ولي يه احساس خيلی بد دارم اونم اينه كه وقتي سكسم تمام ميشه حداقل تا چند ساعت از اون خانم به شدت دوری ميكنم و حتي چند روز احساس خيلی بدی نسب به پارتنرم دارم تا موقعی كه مجدد سكس بخواهم، اگر اين موضوع در مورد همسرآينده ام هم صدق كنه چکار کنم؟

 

مازیار عزیز

میل جنسی با وجود آنکه مثل غذا خوردن، نوعی نیاز دوره ایی و تکراری است ولی مشخصاتی دارد که آن را با گرسنگی یا تشنگی، متمایز می سازد.

سکس با وجود اینکه از فرمول گرسنگی و رفع گرسنگی استفاده می کند یک فرق اساسی هم دارد. سکس محبت و دوستی می آورد. حمایت و همراهی می آورد. زن و شوهرها معمولا  وقتی با هم زندگی مشترک ایجاد می کنند کم کم علاقه، دلبستگی و وابستگی شان به همدیگر بیشتر می شود بخصوص اگر سکس خوبی هم داشته باشند..

برای همین، مازیار عزیز، واکنش و ترس تو می تواند دلایل غیرطبیعی داشته باشد. شاید تو با زنانی می گردی یا توجه نشان می دهی که فقط برایت جذابیت جنسی دارند و وقتی نیازت رفع می شود هیچ حس و عاطفه یا علاقه دیگری نمی ماند. برای همین از ازدواج می گریزی و راحت نیستی….

تو شاید بهتر است به خصوصیات دیگر یک زن، بیشتر دقت کنی تا بتوانی در موقعیت های متفاوت، از بودن در کنارش راضی و راحت باشی…

از ازدواج نترس. نگران انتخابت باش

Written By
More from بهمن
هر فرد باید مرز روانی خودش را بسازد
سلام. من ۳۷ ساله و ساکن اتریش هستم.  آمدنم به خارج کشور...
Read More