آتش بدون دود نمی شود جوان بدون گناه

404_love_tip-1002509-twobyone

سلام. من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم. ۲۴ سال سن دارم و دارای اهدافی بزرگ … ولی یه مشکل دارم که میدونم گاهی وقتا ترمز زندگیم میشه و به آینده ام آسیب میرسونه. من گاهی افکار جنسی خودم رو نمیتونم کنترل کنم. مثل گرازی وحشی که اسیر شده، گاهی زنجیر خودشو پاره میکنه و حسابی می تازه و منو از خود واقعیم دور می کنه.

ساعت ها منو پای سایت های پورن میخکوب میکنه. ساعت ها توی سایت های دوست یابی اینترنتی غوطه ور می شوم تا با هر وسیله ای یک نفر را به چت تصویری بیارم و برای ارضای امیال جنسی، اغوا کنم. هزاران دروغ و حقه بکار میبرم تا با من همراه بشن. بعضیشون عاشقم میشدن و گریه میکردن و من بی تفاوت بودم. اینکه دروغ بگم برام یه موضوع عادی شده. بعد یه مدت که به خودم میام اونقدر از خودم شرمنده میشم که تمام رابطه ها و رد پاها رو قطع و حذف میکنم و به خود واقعی ام برمیگردم. همون آدم سمج، سخت کوش، خانواده دوست، با محبت و تا حدودی مذهبی.

این مریضی دقیقا مثل یه هیولا وجودم رو فرا گرفته. البته شاید دلیلش به هم خوردن رابطه ام با اولین دختری بود که عاشقش شدم. میدونم که من اینطور نیستم. این خود واقعی من نیست. نمیدونم چکار باید بکنم …

 

آرتین عزیز

اول از همه اینکه نیازهای سالم و طبیعی که در وجودِ جوان تو بروز می یابد مریضی نیست. از احساس گناه فاصله بگیر و سعی نکن این گراز درون را انکار کنی. چون وقتی  پی ببری که قادر به انکارش نیستی راهی برایت نمی ماند جز اینکه هویت مثبت خودت را به زیر سئوال ببری و از خودت بیزار شوی. گراز درون تو، حق تو است. یادگار هزاران نسل قبل تو است. میل به جاودانگی تو است. گراز درونت را همانطور که هست بپذیر. قدرت،عظمت و نیازش را انکار نکن.

برای وب گردی ها و چت ها، مقدار وقت معین تعیین کن. برای ایجاد رابطه و برطرف کردن نیازهایت سعی کن صریح و صادق باشی و به دنبال یک انسان و یک رابطه عاطفی حقیقی باشی. به جای این همه وقت و روابط دروغین و مصنوعی به دنبال فردی باش که موقعیت و خواسته مشابه تو دارد.

شاید هم ناخوداگاه داری انتقام رابطه ای که 3 سال پیش تمام شد را می گیری. شاید داری خودت یا طرف مقابلت را تنبیه می کنی و هزاران شاید دیگر … اما حقیقت این است که راحت نیستی و آرام و قرار نداری.

با روح و روان و عاطفه دیگران بازی نکن چون تاثیرش به تو بر می گردد. نه به خاطر اینکه نیرویی هست که انتقامش را از تو بگیرد بلکه با انجام کارهای ناجوانمردانه انزجار از خودت، آماده تحمل شکست و سرخوردگی می شوی … آرتین عزیز وقتی با وقار و قوی و مثبت نباشی شانس های خوب زندگی ات را از دست می دهی.

Image source

http://images.askmen.com/

تیتر برگرفته از یک سریال قدیمی ایرانی است به نام «آتش بدون دود»

Written By
More from بهمن
چطور به خواستگارم بگویم باکره نیستم
دختری هستم ۲۳ساله، حدودا یک سالی میشه که باکرگی ام به خواست...
Read More