مردان دو دقیقه‌ایی در اتاق خواب‌ها

بر اساس آماری که یکی از صاحب نظران مسائل جنسی مردان، دکتر Harry Fisch در کتاب جدیدش « حقایق عریان جنسی» جمع آوری کرده است تقریبا نیمی از مردان فقط می توانند حدود دو دقیقه در حین رابطه جنسی مقاومت کنند و به سرعت به پایان خط می رسند.

ماجرا نگران کننده می شود وقتی که بدانید میانگین اوج جنسی زنان ۷ دقیقه است و عدم رضایت جنسی زنان  صدمات زیادی برای رابطه زناشویی ایجاد خواهد کرد.

دکتر Justin Lehmiller روانشناس اجتماعی دانشگاه هاروارد می گوید: « برای بعضی از مردان رابطه جنسی به منزله تماس و گفتگو است. مردان با انجام سکس می خواهند احساسات عاطفی شان را بروز دهند» او معتقد است اگر سکس را از این مردان بگیرید راه دیگری برای ابراز صمیمت و احساس نخواهند داشت»

مشاور زناشویی نیویورک و نویسنده کتاب «همخوابگی در قفس» خانم Esther Perel  معتقد است سکس برای مردان یک وسیله ارتباطی عاطفی است. مردان با ابراز وجود جنسی شان قادر به درک موقعیت شان در یک رابطه می شوند.

او می افزاید مردان وقتی موفقیت جنسی نداشته باشند حس اندوه شدیدی به سراغ شان می آید و علائم کمبود عاطفی در آنها به صورت آشکار نمایان می شود. سکس برای بسیاری از مردان یک وسیله نیرومند بده بستان عاطفی است.

 

With Most Men Not Lasting More Than 2 Minutes, Many Women Don’t Reach Orgasm During Sex
http://elitedaily.com/dating/sex/with-most-men-not-lasting-more-than-2-minutes-many-women-dont-reach/
How Often Should Married Couples Have Sex?
http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424127887324874204578438713861797052
45 Percent of Men Climax Within Two Minutes
http://jezebel.com/45-percent-of-men-climax-within-two-minutes-1569400435

http://ehealthtopics.com