ابراز علاقه می‌تواند بسیار ساده و راحت باشد

سلام سنگ صبور عزیز، مدتیه عاشق دختری در پارک کنار دانشگاهم شدم، ولی نمیدونم چطوری به اون ابراز علاقه کنم و اصلا نمیدونم چی بگم بهش.

راستش اون معمولا با دوستاش میاد و تنها نیست همیشه دو سه نفر از دوستاش همراهش هستند ،اینطوری که از خودم میبینم بگی نگی پسر جذابی هستم ولی نمیدونم چیکار کنم انگار خیلی محتاجش شدم لطفا کمکم کنید.

فرداد عزیز

در همین چهار خطی که شرح دادی، چند نشانه نگران کننده از شخصیت و روحیه ات را بروز دادی که بهتر است مقدمتا در باره آن حرف بزنیم.

چطور می توانی ادعا کنی که عاشقش شدی بدون اینکه حتی یک سلام هم بین تان رد و بدل شده باشد؟ نگران کننده تر اینکه مدعی هستی خیلی هم محتاجش شدی!

فرداد عزیز، اینطوری که تو شروع کردی، اینطور عاشق شدن، قلبت را چنان می شکند که، مرغان دریایی هم برایت گریه خواهند کرد.

به من قول بده که تا این حد محتاج و ذوق زده به هیچ دختری که نمی شناسی ابراز عشق نکنی.

با این همه، تو دو راه ممکن در برابرت داری:

۱- بهتر است اول بفهمی ایا او داشجوی دانشگاه خودت هست یا نه؟ بعد به آرامی و با کمی شانس و پیگیری بفهمی چه دانشکده ایی درس می خواند؟ شاید بتوانی دلایلی فراهم کنی که دور و بر دروسی که بر می دارد  سرو کله ات پیدا شود.

بعد از شناختن اسم خودش و کلاس هایش، او را در شبکه های جتماعی پیدا کنی و از آن طریق، محترم و متین به او بگویی که نسبت به او کنجکاو هستی …

۲- اگر هم از قدرت اجتماعی و اعتماد به نفس کافی برخوردار باشی حتی می توانی دفعه بعد که او را در پارک دیدی مستقیما به سمتش بروی و وانمود کنی همکلاسش هستی و جزوه ایی را که دفتری است خالی ولی درونش یک نامه ساده قرار دادی که محتوایش اسم و تلفن و مقداری از اطلاعات شخصی اولیه ات و لینک تما  در شبکه های اجتماعی خواهد بود

به هر حال در هر فرصت تماس، یادت باشد که بلافاصله مدعی عشق و ازدواج نباشی… فقط ساده و مختصر بگو کی هستی و دوست داری در باره اش بیشتر بدانی.

به همین سادگی و شاید برایت باورنکردنی باشد ولی به همین راحتی…

 

 

Photo by Cal Engel on Unsplash

 

 

Written By
More from بهمن
می‌ترسم ازدواج کنم
من ۲۸ سال سن دارم و مدتیه دلم می خواد ازدواج کنم...
Read More