نترس مرد حسابی. او را بیشتر فراری نده

پرویز هستم. مدت یک سال با یه دختر دوست بودم اونم از راه دور فقط باهم چت میکردیم بعد از چند ماه همو دیدیم و توی دیدار اول اتفاق خاصی بین ما نیفتاد. ولی دیدار دوم من اصرار کردم که با هم رابطه جنسی داشته باشیم ولی از طرف اون مخالفت دیدم چون میگه ما هرموقع رابطه مون رسمی شد میتونیم اینکارو بکنیم. وقتی جواب منفی شنیدم رابطه مون رو خراب کردم و گفتم دیگه نمیخوام ببینمت چون خواسته من برات مهم نیست.

الان با من قهره و من از اصرار رابطه جنسی پشیمون شدم چون از دست دادمش و خواسته یه طرفه من باعث این شده الان میخوام این رابطه درست بشه ولی دیگه نه عذر خواهی منو قبول میکنه نه اینکه بهم یه فرصت دوباره میده تا من بتونم جبران کنم. میگه من دیگه بهت اعتماد ندارم و تو منو فقط واسه سکس میخواستی. مرد روز خواهش میکنم از شما که به من کمک کنین تا من بتونم دوباره این رابطه رو منطقی و دوطرفه داشته باشم باهاش.

پرویز عزیز

اینقدر نترس و نگران نباش. مشکل تو همین عدم کنترل احساس است. با این نوع حس و عاطفه حتی اگر برگردد هم باز می زنی رابطه را داغان می کنی. تو باید بتوانی در ذهنت این را بپذیری که او برود هیچ اتفاقی نمی افتد و آن را یک تجربه بشماری. یک تجربه خوب.

سراسیمه و نگران هستی و اینها تشعشات مردانه خوبی نیست. اگر او خواسته باشد با این کار تو برود حتما انگیزه کافی نداشته است که بماند. متین باش.

اگر هم رفت که رفت. او هم یک انسان است و تشخیص، حق، سلیقه، احساس و آینده نگری مخصوص خودش را دارد. اگر از او خوشت می آید باید تصمیماتی که در زندگی می گیرد را هم بر اساس همان شخصیت دوست داشتنی اش ببینی.

پرویز عزیز اگر نتوانی مسائل مهم دیگری در زندگی داشته باشی که برای این مدت انتظار، مشغولت کند اصلا به درد رابطه نمی خوری. .

نترس. صبور باش. فقط همینکه بداند آن دور و برها هستی و منتظر، کافی است. از این به بعد هر اصراری ممکن است باعث فرار بیشترش از تو شود.

 

 

Photo by Sharon Garcia on Unsplash

Written By
More from بهمن
با خیانتش چکار کنم
سلام ، هفت سال عاشق یه دختر بودم و امیدوار به آینده...
Read More