ماشین مدل بالا دارم و وضع ظاهری‌ام هم خوبه ولی

سلام. پسری هستم ۲۴ ساله. چند وقت پیش با دختری که میخواستمش تونستم بالاخره ارتباط برقرار کنم. تقریبا دو ماه با هم بودیم بدون هیچگونه رابطه جنسی … اما بعد از آن دو ماه غیرمستقیم و با رفتارش بهم گفت که نمیخوادم. به هزار بد بختی تونستم امتحانات ترم اخر دانشگاه رو تموم کنم الان موندم با یه دنیا غم.

کارم شده سیگار کشیدن و وول خوردت توی خونه. ماشین مدل بالا دارم و وضع ظاهری خودم از خیلی از همسالانم خیلی بهتره. بدن ورزشکارانه ورزیده قد بلند … از فشار افسردگی حتی نمیتونم بیرون برم. پیش روانپزشک رفتم دارو تجویز کرده ولی علاوه بر اینکه خوب نشدم مشکلات دیگری هم برام پیش اومده.

در قعر خلا عاطفی و احساسی هستم. نمیدونم چرا نمیشه که نمیشه برای هر چی تلاش کردم و اقدام کردم برام سنگ شد.

آرین عزیز

شیوه های مختلفی برای روبرو شدن با افسردگی وجود دارد. داروهای مختلفی برای انواع افسردگی تجویز می شود. دکترانی با سبک های مختلف برای کنترل و بهبود افسردگی وجود دارند.

تسلیم تجربه اول ملاقات با یک دکتر و دارو نشو… حداقل سه ماه به شیوه و نسخه یک دکتر وقت بده و اگر روحیه ات تغییر نکرد دنبال دکتر و داروی دیگر باش.

با همه اوضاع غمگین و مایوسی که برشمردی ولی قدرت پیگیری برای دوستی با یک دختر را داشتی و مدتی هم با هم بودید. این را یک نکته مثبت و قدرتمند ببین.

به جای افسوس و غبطه خودرن از مردان دیگر، به حال خودت برس. به تغذیه و ورزش و آرامش خودت بها بده… خودت را با کار یا ادامه تحصیل، حسابی مشغول کن. یادت نرود که یافتن یار، برای هر انسانی سخت است.

ماجرای پیدا نکردن دوست دختر را مثل یک بازی کامپیوتری ببین که مدام شکست می خوری ولی  مصمصم تر می خواهی دور بعدی را از سر بگذرانی… راه دیگری نیست برای همین تلخ و مایوس نشو…

Written By
More from بهمن
چرا یافتن یار دلخواه سخت است
من ۲۶ ساله ام و می خواهم عروسی کنم ولی با هر...
Read More