مرد زندگی‌ام، برای من زیاد وقت ندارد

سلام من و پسری که باهاش دوستم رابطه مون خیلی خوبه. تقریبا مشکلی نداریم اما یه مسئله هست که نگرانم می کنه. من همیشه دنبال وقت برای کنار هم بودن و تفریح و تماس های تلفنی ام با پسر مورد علاقه ام هستم. اما خب اون کلا وقت زیادی رو با من نمیگذرونه. دائم دنبال مسائل روز و سرگرمی با دوستاشه و اون نیاز به توجهی که من دارم و بهش توجه نمیکنه.

این خیلی من رو ناراحت میکنه حتی تصمیم دارم با وجود نداشتن مشکلات دیگه و آروم بودن رابطه مون، اگه همینطور بی توجه باشه ازش کم کم فاصله بگیرم چون من شدیدا به توجه و وقت گذروندن باهاش نیاز دارم.

 

الهه عزیز

دوست داشتن و دلبستگی و توقعِ اوقات شخصی بیشتر، بخصوص از از یار، خیلی خوب است ولی تا اونجا که وابسته ات نکند.

شاید بد نباشد تو هم لحظات شخصی جالب و زیبا و سرگرم کننده بدون اون داشته باشی. این در درازمدت می تونواند در هر زمینه ایی برای هر دوی تان خوب باشد.

یکی ازمشکلات زوج ها در همه جای دنیا همین است که یکی از زوج ها واقعا دنیایی برای خودشان ندارند. همه چیزشان خلاصه می شود در گذراندن وقت با شریک زندگی شان… این وضعیت ناسالم، ناپایدار و خطرناک است….

بعضی افراد اگر زیادی مورد توجه قرار بگیرند یا حس کنند طرف مقابل شان، شبانه روز می خواهد در زندگی شان حضور داشته باشد انگیزه و علاقه شان کم می شود. می خواهند دور باشند. می خواهند حتی فرار کنند.

سعی کن برای خودت و دوستانت و علائق خودت وقت بگذاری. واقعی و صمیمی هم این کار را انجام بده. شاید عادت نداشتی. شاید در تربیت خانوادگی یا اطرافت نبوده ولی برای خودت و سپری کردن اوقات ناب و دوست داشتنی با خودت، تمرین کن.

اگر تحمل حضور خودت را یاد بگیری و آن را فقط از سر ناچاری انجام ندهی مطمئن باش واقعا خیلی جاها، انسان راحت تر و آروم تری خواهی شد.

مشکل تو شاید کمبود توجه مردی که دوست داری نباشه، مشکل تو شاید کمبود حضور خودت در زندگی ات است.

Written By
More from بهمن
با خیانتش چکار کنم
سلام ، هفت سال عاشق یه دختر بودم و امیدوار به آینده...
Read More