همسرم در حین خواب هم به انزال می رسد

ده سال إز زندگي مشترك ما مي گذرد. شوهرم دو سال إز من بزرگتر هست. مدتي هست فهمیدم او شب ها گاهی در حین خواب به انزال می رسد! با اينكه رابطه جنسی منظم و خوبی داريم ولی انگار برایش كافي نيست. 

دليل اينكه چرا بعضی شب ها خودش را خیس مي كند را نميدانم. إز خودش هم پرسيدم جوابی نداردد! این يعني چی؟ مجرد كه نيست؟ ازش خواستم دكتر برود كه مخالفت كرد. من واقعا ناراحتم و اين روزها باهاش سرد شدم و ديگه دوست ندارم همخوابگی داشته باشم. نگرانم.

 

افسانه عزیز

بعضی مردان و زنان در دوره های از سن شان از میل جنسی بیشتری برخوردار هستند. بعضی ها از سطح معمول، بیشتر می خواهند. حتی مردان و زنانی هستند که قبل یا بعد از زناشویی هم خودارضایی می کنند. در ضمن حدود چهار درصد خواب دیدن های زنان و مردان منجر به ارگاسم می شود.

برای همین اصلا به خودت نگیر. نگران نباش. اگر دوستش داری و برایت اذیت کننده نیست از او بپرس اگر می خواهد می تواند در هر هماغوشی، بیش از یکبار انزال شود. به هر حال مهم نیست چون بدنش به طور طبیعی او را تخلیه می کند. 

این ماجرا زیاد ربطی به تغذیه اش شاید ندارد ولی بد نخواهد شد مدتی شبها غذای سبکتر بخورد. در ضمن هر دوی تان بهتر است این مسئله را مشخص کنید که آیا فقط انزال است یا گاهی در شب و در طی خواب ادرار می کند. شاید مشکل مثانه یا نوعی عفونت یا حتی بزرگ شدن پروستات در میان باشد. شاید مقدار تستوسترون یا هورون های بدنش از تنظیم خارج شده است. شاید به بعضی غذاها حساس است. ما تخصص پزشکی نداریم ولی خیلی منطقی است که به دکتر برود و معاینه شود. اما طبیعی بودن این مسئله اولین حدس منطقی است.

تاکید مجدد می کنم که احساس گناه برای خودت و او ایجاد نکن … فکر نکن چون با تو مشکل دارد در خواب به ارگاسم می رسد یا تو برایش کافی نیستی. به جای این نوع حدس و گمان ها، سعی کن با وی حرف بزنی. زوج های که خصوصی ترین لحظات را در همبستری با هم سهیم می شوند باید به مرحله ای از محرمیت برسند که در باره همه چیز با هم حرف بزنند.

 

 

image source

The Bed + Sleep Blog from DownLinens

Written By
More from بهمن
هویتی که محتاج یافتن یک نفر دیگر نیست
سلام. من مهرناز هستم و سی سالمه. مدتهاست دلم یک رابطه پایدار...
Read More