چهار روش برای شیک شدن لباسِ معمولی

قدیم تر ها مرز بین لباس رسمی با لباس کار یا لباس معمولی مشخص بود. اما در حال حاضر بخش بزرگی از شرکت ها اصلا افتخارشان این است که کارمندانش با لباس راحت و معمولی در سر کار حاضر باشند.

مهم نیست چه استیلی از لباس بپوشیم ولی جالب خواهد بود که با کمی چرخاندن و جابجایی و ریسک های کوچک، خیلی نامحسوس نشان دهیم که با لباس معمولی هم می توان شیکپوش بود. 

۱ – چند لایه پوشیدن

چند لایه پوشیدن می تواند حتی در حد اضافه کردن یک شال باشد یا یک جلیقه روی بلوز یا دو بلوز روی هم پوشیدن یا … این عمل ساده می تواند لباس یک فرد را همچنان معمولی یا شیک و اسپورتی نگه دارد ولی به راحتی می تواند آم را تبدیل به دو نوع استیل کند. یعنی هم رسمی باشد ولی نشانه اسپورتی یا معمولی بودن به آن اضافه شود.

۲ – تاکید روی یک تکه خاص

  شما شاید اصلا اهل مد و توجه نشان دادن به استیل لباس خود نیستید ولی بارها و بارها خودتان را سرزنش کرید که کاش فلان دفعه مرتب تر بودم. کاش آنطور دیده نمی شدم. حالا بیائید این راحت و معمولی پوشیدن را با کمترین تلاش ممکن، تبدیل کنید به یک ابراز وجود ساده ولی همیشگی … هر لباسی که دوست دارید را بپوشید ولی سعی کنید با یک تکه کوچک نظیر یک دستبند ساده یا یک کفش با رنگ متفاوت با لباس یا یک کلاه یا عینک دودی … مرکز توجه قرار دهید.

۳ – یافتن لباس اندازه بدن

اگر نخواهید لباس معمولی تان را بدون هیچ زحمت و تغییر اضافی بپوشید و بر روی سلیقه شخصی تان در ساده ترین  حالت تاکید بورزید حداقل کاری که می توانید بکنید این است که لباس های تان تا حد ممکن بر تن تان بنشیند.

۴ – سوا کن و قاطی بپوش

هر کدام مان در فرصت های حراج، لباس هایی می خریم که متعلق به استیل های مختلف هستند. 

ترکیب لباس نو و کهنه یا پوشیدن لباس رسمی با لباس ساده می تواند بدون هیچ خرج یا زحمت اضافی، سلیقه لباس پوشیدن مان را بهبود بخشد.

 

 

Own it, and enjoy it.

4 Ways to Elevate Your Casual Style

Written By Antonio Centeno
Founder, Real Men Real Style

 

pinterest.fr

More from مرد روز
چطور ماهرانه احترام دیگران را کسب کنید
قدرت و ثروت ممکن است باعث شود دیگران از شما حساب ببرند...
Read More