زودانزالی نگرانم می کند

مردی هستم سی ساله با یک فرزند ولی معمولا در هنگام مقاربت خیلی سریع انزال میشوم که همیشه باعث ناراحی و نگرانی ام بوده است. ناراحتم چون خیلی پیش می آید که همسرم در آن لحظه ارضا نمی شود هر چند خیلی سریع نیازش را برآورده می کنم. اما می ترسم بخواهد بیرون از زناشویی دنبال نیازهایش باشد. بویژه این روزها که انواع وسایل آشنایی آدمها در دسترس همه است.


سی ساله محترم

موقعی واقعا نگران باش که فقط کارت را بکنی و بروی و اصلا نیاز جنسی همسرت را در نظر نگیری.

مطمئن باش که زودانزالی یک اتفاق طبیعی است و بخش بزرگی از مردان با این مسئله روبرو می شوند. دلیل خیلی ساده غریزی هم دارد. ما انسانها در دوران بسیار قدیم یکی از طعمه های آسان برای شکار شدن بودیم … به همین خاطر بدن ما طوری تطبیق یافت که تولیدمثل و سکس سریع و ضربتی باشد. این روزها شرایط ما خیلی تغییر کرده و اتاق خواب ما از امن ترین جا ها است ولی سیستم غریزه جنسی ما همچنان با شرایط قدیم کار می کند.

و اما راحل های ساده ایی که در پیش رو می توانی داشته باشی:

اولین راهش این است که اگر فکر می کنی می توانی بعد از انزال اول، برای دقایقی بعد دوباره آماده و استوار باشی برای مدتی بدون هیچ نگرانی، خودداری نکن. به همسرت بگو که آدم هیجانزده ایی هستی و از دیدنش خیلی لذت می بری و می خواهی بار اول سریع بیایی. اصلا بگو که دوست داری اینطوری باشد.

بزرگترین سد تو در این مرحله، زدودن حس نگرانی و گناه است. دو حسی که با خود تشویش و شرم می آورد. این احساسات فقط علائم ظاهری ندارند. آنها همراه خود همه سیستم تنفس و جریان خون و حتی وضعیت رگ های بدنت را هم تغییر می دهند. ضمن آنکه هورمون های ناخواسته نظیر کورتیزول در این حالت ها در بدن ترشح می شود که بر استرس موجود می افزاید.

در تلاش دومی که بعد از دقایقی آغاز می کنی سعی کن آرام و بدون هیچ عجله ایی، تمرکزت روی همسرت باشد. اکثر زنان، تصورشان از رابطه جنسی، عشقبازی است. برای آنها کل ماجرا زیبا و تحریک کننده است. زنان با ناز و بوسه و حتی ماساژ و لمسِ نقاط حساس تر بدن شان، به اوج می آیند. اغلب زنان می توانند فقط با تماس دست بر روی آلت جنسی شان به ارگاسم برسند.

حرف زدن و تعریف از زیبایی زنی که در برابر شما است و نشان دادن تمایل جنسی تان به او، بسیار تحریک کننده است.  بوسیدن، ماساژ، لیسیدن، مکیدن و زمزمه و هر کار دیگر که بتوانی او را به نقطه اوج نزدیک می کند. بعد از مدتی می توانی بفمی که ایا اصلا دوست دارد بدون دخول به ارگاسم برسد یا ترجیح می دهد در یکی دو دقیقه آخر، دخول را هم حس کند.

همه اینها بر می گردد به فرصت گفتگو، اعتماد و احترامی که بین شما ایجاد می شود. با هم قبل یا حین آمیزش و حتما بعد از آن حرف بزنید. به هم بگوئید کدام قسمت ماجرا را بیشتر دوست دارید. وقتی نیاز و نحوه تحریک همسرت را بهتر بشناسی به خودی خود بر ارامش و اعتمادت بیشتر می شود و هر بار می توانی بر لحظات دخول بیفزایی.

خلاصه اینکه رابطه زناشویی فقط آن نوعی نیست که به طور عمومی به صورت یک توقع یا تربیت یا سنت به ما منتقل شده است.  استراحت قبل از سکس، غذای سبک ولی مقوی، اجتناب از شیرینی، سیگار و مشروب می تواند سهم مهمی در تداوم استقامت برای ادامه زناشویی بعد از انزال اول باشد

آخرین توصیه اینکه اصلا عجله نکن. وقتی از هر لحظه لذت ببری و به آن آگاه باشی دیگر به شکل سابق نگران نخواهی بود. وقتی هم نگران نباشی حتما کنترل بیشتری بر احساسات خود داری.

 

 

image source
freedoctorhelpline.com

More from مرد روز
دلایل علمی برای خودارضایی
خودارضایی همه تاثیرات مفید یک رابطه جنسی را ندارد ولی مطمئن ترین...
Read More