ارگاسم خیس زنان – Female Ejaculation

مردان این روزها تقریبا در تمامی زمینه ها به خاطر تغییر وزنه اجتماعی زنان، اعمال و رفتاری متفاوت با مردان قدیم انجام می دهند. برآورده کردن رضایتمندی جنسی زنان از مهمترین این تغییرات است.

۲۰۰ سال پیش رابطه جنسی در اغلب موارد برای تولید مثل بود و اکثر مردان بدون هیچ عشقبازی با زنانِ معمولا در حالت خنثی و حتی در حالت شرم و حیا، همبستر می شدند .

با وجود تلاش بیشتری که باید در رختخواب به خرج دهیم نمی توان کتمان کرد که ما مردان هم، از افزایش توقعات جنسی زنان بهره مند هستیم.

اما از وقتی که قرص ضدحاملگی و کاندوم در دسترس همگان قرار گرفت تعریف سکس به تولید مثل محدود نماند و زنان کم کم به مرحله ایی از شعور جنسی رسیدند که ارگاسم را حق خود بدانند.

این روزها نه تنها ارگاسم زنان یک اتفاق عادی در همبستری است بلکه صحبت از پیدا کردن جی اسپات زنان هم فراگیر شده است. جی اسپات یک نقطه بسیار حساس در درون آلت تناسلی زنان است که اگر با دست یا آلت مردانه در تماس قرار بگیرد بر شدت ارگاسم زنان می افزاید و حتی امکان ارگاسم چندباره را به آنها می دهد.

توقع جنسی جدید در رختخواب این است که زوج ها تلاش کنند همبستری شان به یادماندنی شود. شرط داشتن یک سکس داغ و بسیار دوست داشتنی این است که زن نه تنها به ارگاسم برسد بلکه در همان حین از خود مایع شیری رنگی نیز ترشح کند.

مایع خارج شده از واژن زن در حین به اوج رسیدن یا بعد از آن، هم می تواند هم ذره ایی ادرار باشد که با ماده ساخته شدن در پروستات زنان ترکیب شده یا فقط مایع تولید شده در پروستات باشد. اما نکته مهم این است که زنانی که خیلی هیجانزده می شوند شانس تولیدش را دارند.

Is Female Ejaculation Real?

https://www.menshealth.com/sex-women/is-female-ejaculation-real

More from مرد روز
دنیای کاریکاتوری ما
  https://www.bestcartoons.net/HumoDEVA/Deva-2018-Romania/i-sL4HDtX
Read More