چگونه به او در ۱۵ دقیقه، ارگاسم دهید

اگر جزو مردانی هستید که عزیزی دوست داشتنی در زندگی دارید و آرزوی تان، لذت دادن به او در بهترین شکل ممکن است. یادتان باشد  بعضی از زنان، ارگاسم شان بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه طول می کشد.

تا دقیقه سوم – فقط بوسه و نوازش

 بوسیدن در درجه اول باعث کاهش هورمون استرس ( کورتیزول) می شود. سنجشی که از ۵۰ هزار زن جمع آوری شده است نشان داد که ۹۶ درصدشان، بوسیدن گردن را جذاب و تحریک کننده یافتند.

بسیاری از زنان، لخت شدن در لحظات اول برای شان راحت نیست چون مثل هر انسانی، نگران قضاوت در باره بدن شان خواهند بود. برای همین در طی سه دقیقه ایی که صرف بوسیدن و عشقبازی می شود به جز لباس های زیر، بقیه لباسش را به آرامی در آورید. بررسی های آکادمیک نشان داده است زنانی که از لخت بودن خودشان احساس خوبی دارند زودتر به ارگاسم می رسند.

تا دقیقه پنجم – کاملا لختش کنید
 
لمس و نوازش آرامِ بدن زنی که تقریبا لخت شده است آن هم از روی ملافه، او را مشتاقتر خواهد ساخت. 

به او این احساس را بدهید که تا صبح برایش وقت دارید. با دست تان کاملا لختش کنید و اگر امکان داشت با روغن های ماساژ یا ژل های معطر به بوی تمشک، عضو خصوصی اش را ناز کنید. اگر دوست داشتید از انگشتان تان برای لمس و ماساژ دور و درون واژن نیز استفاده کنید.

 تا دقیقه هشتم – لمس و بوس و ناز واژن

بر روی تماس لب و زبان تان با واژن تاکید حتمی داشته باشید. برعکس توقع و باور ما مردان، در بسیاری از زنان، بیشترین عصب های جنسی، در یک سوم اولیه سطح و درون واژن قرار دارد.

لایه های رویی واژن را با دست کنار بزنید و درون و اطراف واژن و بالای کلیتوریس را با لب و زبان خود لمس کنید.

تا دقیقه چهاردهم –  دخول

میانگین ارگاسم رسیدن زنان بعد از دخول، حدود ۷ دقیقه است. برای همین دست به کار دخول شوید و ابتدا از حالت روی هم خوابی استفاده کنید. در دقائق اول دخول سعی نکنید از ضربه و فشار استفاده کنید. در این لحظات، حرکات آرام عقب و جلو بردن آلت در درون واژن، در تحریک بیشتر وی موثر خواهد بود.

از این موقع به بعد باید مواظب ریتم درونی و به اوج رسیدن خودتان باشید. برای همین از ابتدای دخول، حرکاتی انجام دهید که حکایت از کنترل کامل بر روی رفتار خودتان دارد.

دقیقه پانزدهم- تمرکز نهایی

  زنان از تغییرحالت و یا عوض شدن تاکید تان برای بوسه یا لمس قسمت های مختلف بدن شان در لحظات آخر، زیاد استقبال نمی کنند. دقت کنید ببینید اگر از کاری می کنید راضی است همان را با همان سرعت و قدرت ادامه دهید. شگردهایی که خودتان در آن لحظات هوس می کنید را بگذارید برای دفعات بعد …

حتما مردانی هستند که به این شیوه لذتبخشی، روی خوش نشان نمی دهند. آنها هم حتما راه هایی برای داشتن لحظات به یاد ماندنی دارند.

 

How to Give Her an Orgasm In 15 Minutes

https://www.menshealth.com/sex-women/orgasm-in-15-minutes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

More from مرد روز
درک زن سخت است و شیرین
این عکسها یادآور یک رمز و راز همیشگی است که مدام در...
Read More