اگر دوستش نداری دور و برش نچرخ


اسمم مهران هست و ۲۵ سال دارم. حدود ۵ ماه پیش با دختری آشنا شدم. اولش هیجان زیاد بود ولی الان هیچ چیزی بین ما نیست. حقیقتا اون هم توی مشکلات زیادی قرار داره و من هم تا اونجایی که تونستم کمکش کردم … می خواهم قطع ارتباط کنم اما چون در درازمدت نمیخوام باهاش باشم بهتره هر چه زودتر تموم بشه کمتر ضرر ببینه. زندگی خودش رو صرف عشقی نکنه که وجود نداره. با این وجود من هم گیج و داغونم. چکار کنم؟

مهران عزیز

بدون هیچ حس گناهی با این رابطه روبرو بشو و در اسرع وقت، جوانمردانه احساست را به او بگو …  وقتی تمایلی به جدی شدن رابطه ات نداری هر چه بیشتر بمانی او بیشتر اذیت خواهد شد.

صریح و مشخص بگو که برنامه ات چیست. دلایل واقعی ات را بگو. ساده و بدون حاشیه توضیح بده  که در حال حاضر، تمرکزت را می خواهی بر روی کار  بگذاری.

زندگی ات را براساس دلسوزی به دیگران تنظیم نکن چون بعدها پشیمان می شوی و چه بسا که کم آوردن هایت را به گردن دیگران بیاندازی … ما قیم دیگران نیستیم. همینکه اذیت شان نکنیم بهترین کمک است. همه انسانها با تجربیات شان، شکست ها و موفقیت های شان می توانند لایه های جدیدی از هویت پیدا می کنند.

اگر می توانی به عنوان دوست، راهنمایی اش کن، اگر حتی خیلی ضروری بود حتما کمکش کن. مرد خوبی هستی و حتما این رفتار به موقع و جوانمردانه ات، برای هر دوی تان، مفید خواهد بود.

image source
Photo by Hamish Duncan on Unsplash

Written By
More from بهمن
دختر اهل خیانت نیستم
او برای من خیلی عزیز است. من عاشقش هستم و او هم...
Read More