چهار نصیحت مالی امریکایی

هر مرد در بین چند آرزوی مهم، یکی را هدف قرار می دهد. یکی دوست دارد بدن ورزشی پر و پیمانی داشته باشد یکی در رویای دستیابی به یک شغل فنی است. برای یکی، تحصیلات حرف اول را می زند. یکی نیز به دنبال یار زندگی اش است. اما یکی از برگ های اصلی برای عملی شدن آرزوها، پول است

آمریکا بی دلیل تبدیل به ثروتمندترین کشور سیاره ما نشد. اجازه دهید مروری داشته باشیم به چهار توصیه مالی امریکایی ها… 

1 -توصیه راکفلر

جان دیویس راکفلر اولین میلیاردر امریکا بود که لقب ثروتمندترین انسان روی زمین را نیز کسب کرد. او ولی یک بچه کشاورز بود که در ۱۵ سالگی به شهر آمد و کارش را با پادویی شروع کرد.

راز موفقیتش، نوشتن دخل و خرج زندگی اش بود. او برای هر دلار که به دست می آورد نقشه و برنامه ایی می کشید. بودجه از نظر راکفلر یعنی یافتن نحوه استفاده از هر دلاری که به دست می آید،

2- پس انداز 

  جورج کلاسون از نویسندگان معروف در اقتصاد امریکا بود که نزدیک به ۱۰۰ سال پیش برای اولین بار در کتابش به راه های ثروتمند شدن اشاره کرده بود. او معتقد بود باید ۱۰ درصد درآمد، حتما پس انداز شود.

3- همیشه پایین تر از سطح درآمد خودت، خرج کن

یادتان باشد که همیشه، خرج کردن هر پولی، خیلی ساده تر از به دست آوردنش است. دیو رمزی یکی از معروفترین مشاوران مالی امریکا می گوید این روزها در همه جای دنیا تبلیغ برای خرید و مصرف بیشتر، نصب کرده اند. مدام نیازهای کاذب برای آدمها درست می کنند.

 بازار با تحریک احساسات مردم، آنها را به مصرف بیشتر، وام و بدهکاری می کشاند. ولی اگر کمتر از مقدار درآمدتان خرج کنید هم مقروض نمی شوید و هم درآمدتان صرف خودتان و افزایش سطح استاندارد زندگی تان می شود.

4- اموالی بخرید که درآمدزا باشند

آدم های کم درآمد، شاید هر چه بدوند همیشه کم بیاورند. اما با ایجاد بودجه، بها دادن به نیازمندی های اساسی، پس انداز ۱۰ درصدی و عادت به صرفه جویی، می توانند اموال و مستغلات بسیار کوچکی برای شروع بخرند.

4 Money Tips from 4 Personal Finance Legends

http://www.artofmanliness.com/2017/09/22/4-money-tips-4-personal-finance-legends/

More from مرد روز
چند شناخت روانشناسانه زنان
برای زنان ۱۵ روز طول می کشد عاشق شوند. برای مردان ۸...
Read More