ازدواج فست فودی

متوسط هزینه برای مراسم ازدواج در امریکا حدود  ۲۶ هزار دلار است و کم هزینه ترین ها حدود ۱۰ هزار دلار می شود. در شهر نیاگارا و لاس وگاس که از شلوغترین شهرها برای ازدواج هستند می توان ازدواج های با هزینه چند هزار دلاری هم پیدا کرد .

یکی از ارزانترین ها بنگاه ساده متشکل از یک کلبه بسیار کوچک است که با هزار دلار، زوج ها به همراه جمعی چند نفره، یک مراسم ساده برای ثبت ازدواج، برگزار می کنند.

این بنگاه، یک مراسم عقد حدود ۳۰۰ دلاری به همراه عکس و مراسم هم دارد که اصلا  نمی ایستی و در حین رانندگی برای چند دقیقه مثل رستوان های زنجیره ایی که سفارش را در درون ماشین می دهند در درون ماشین خطبه عقدشان را می خوانند و قباله ازدواج شان را می گیرند و می روند پی کارشان…

اما همه ماجرای عروسی فست فودی برای ارزانی اش نیست. خیلی ها ناگزیر هستند سریع و به قول معروف سرپایی، سند ازدواجی تهیه کنند و بروند دنبال کارهای شان. خیلی ها بعد از سالها زندگی مشترک و فرزند، می خواهند یک مراسم سریع قانونی داشته باشند.

بعضی ها هم به خاطر مبتلا شدن یکی از زوجین به بیماری خطرناک و برای اینکه اجازه تصمیمات ناشی از جراحی را به عهده بگیرند فقط برای ثبت زناشویی، نیازمند سند ازدواج هستند.

More from مرد روز
کالا، تبلیغات، سکس
روی تابلویی بزرگ در خیابانی شلوغ، عکس زن لختی دیده می‌شد که...
Read More