استفاده از پرستار جنسی در کلینیک های درمانی

پرداختن پول برای نیاز جنسی همیشه مترادف بوده است با روسپی گری ولی این روزها استفاده از سرویس جنسی برای حل مشکلات روحی و روانی نیز در دستور کار پزشکان قرار می‌گیرد. مجله ایندپندنت گزارشی دارد در باره گسترش استفاده از دایه ( پرستار) جنسی برای مداوای بیمارانی که کمبود یا ناتوانی برای شان مشکلات روحی عصبی ایجاد کرده است.

چندین وزارت دفاع در کشورهای مختلف از «دایه های جنسی» برای حل مشکلات جنسی معلولین جنگی استفاده می کنند. بعضی دولت های جهان بخشی از خدمات جنسی مربوط به معلولین، بیماران افسرده و شیزوفرنی را به عهده میگیرند.

حتی در کشور مذهبی اسرائیل، کلینیک مشاوره خانوادگی دکتر Ronit Aloni برای حل مشکل مردان و زنانی که به دلایل مختلف قادر به حفظ رابطه جنسی نیستند، دایه جنسی تجویز می شود. کلینیک این دکتر از تعداد زیادی روان درمانگر، مددکار اجتماعی و دایه های جنسی استفاده می کند تا مشکلات مریض های مطب را با رابطه جنسی مداوا کند. به طور مشخص این کلینیک اتاق های با عنوان سبز و قرمر دارد که مداوای جنسی در آن صورت می پذیرد.

دایه های جنسی در اغلب نقاط دنیا دوره هایی را طی می کنند تا بتوانند به مریض هایی که به مراکز خدماتی مراجعه می کنند سرویس جنسی دهند. این سرویس ها می تواند در حد ایجاد رابطه حسی و عاطفی، نوازش، لمس و سکس کامل را در بر بگیرد. دایه های جنسی بخشی از درمان جنسی محسوب می شوند و روز به روز بر تعداد این نوع خدمات کلینیکی و موسساتی که آنها را آموزش می دهند افزوده می شود.

افرادی که در رابطه های بد بوده اند، افرادی که مورد تجاوز قرار گرفته اند و از سکس واهمه دارند. سربازانی که جراحات روحی  و شوک ناشی از  جنگیدن را تحمل می کنند. زنانی که به خاطر موقعیت جسمی واژن شان، در حین سکس دچار درد می شوند، افراد شدیدا خجالتی، افرادی که از تشویش در رنج هستند و دهها دلیل دیگر نیز بر وجهه منطقی، قانونی و پزشکی این  نوع خدمات جنسی می افزاید .

 

SEX SURROGATES HELPING PATIENTS TREAT ANXIETY, PTSD AND ERECTILE DYSFUNCTION THROUGH SEXUAL INTIMACY

http://www.independent.co.uk/life-style/love-sex/sex-surrogates-patient-anxiety-ptsd-erectile-dysfunction-vaginal-spasms-trained-partners-a7740291.html

Sex surrogates: Would you sleep with a stranger to save your sex life?

https://www.vice.com/en_ca/article/for-disabled-people-seeking-intimacy-its-a-fine-line-between-health-care-and-sex-work-646

منبع تصویر

http://jezebel.com/5992327/french-regional-government-considers-sex-surrogates-for-the-disabled-amid-concerns-of-legalized-prostitution

More from مرد روز
۳۲ تصویر سکسی با حروف انگلیسی
۱۳۵ سال پیش نقاش فرانسوی Joseph Apoux مجموعه حرف الفبا را به...
Read More