بزرگترین سایت پورنوگرافی و اطلاعاتی که از بشر دارد

پورنوگرافی در ذات خودش یک عمل طبیعی« خیال پروری جنسی» است. اتفاقی که همیشه در ذهن بشر وجود داشته است. قبل از گسترش صنعت چاپ، نقاشی ها تا صنایع دستی و ظرف و ظروف بشر، انعکاس دهنده بخشی از « رویا بافی های جنسی» بشر بودند. شعر، طنز، جوک و ترانه های بومی به همراه ضرب المثل ها نیز همواره تخیلات جنسی بشر را ترسیم می کردند.

با آمدن اینترنت « خیال پروری جنسی» ابعاد بیشتری گرفته است و امکانات فوق در دسترس نزدیک به چهار میلیارد انسان که طبیعتا از شیوه های قدیمی تر « خیال بافی جنسی» استفاده می کردند قرار گرفت.

کمپانی پورن هاب که در حال حاضر بزرگترین سایت پورنوگرافی مجانی در اینترنت، روزانه 75 میلیون بازدید کننده دارد. این موسسه، در دهمین سالگرد تاسیس خود، بخش قابل توجهی از مسیر و سلیقه « خیالبافی های جنسی» بشر را منتشر کرده است.

در کمتر از ده سال پیش، فقط یک درصد بازدیدکنندگان از طرق تلفن به این سایت می رفتند و این روزها 70 درصد بازدیدکنندگان با تلفن همراه خود از این سایت بازدید می کنند
در این جدول، به ده موضوع مورد علاقه که مورد بازدید عموم قرار می گیرند اشاره شده است. از ویدئوهای آماتور که مردم می فرستند تا ویدئوهایی که در باره خودارضایی است.
سیستم جدید جمع آوری اطلاعات در اینترنت آنقدر دقیق شده است که مقدار زمانی که هر بیننده در این سایت صرف می کند هم ثبت می شود. از 10 سال پیش میانگین صرف وقت به 10 دقیقه در روز رسیده است.

سایت پورن هاب با بیش از 2 میلیارد بازدید در سال، از قد و وزن و سن و جنسیت و ملیت و نوع شغل و وضعیت مالی و اعتقادات شخصی و سیاسی بازدیدکنندگان نیز آمار دارد و بدون هیچ محذوریتی مدام آنها را منتشر می کند.

https://www.pornhub.com/event/10years

http://mashable.com/2017/02/01/porn-hub-sex-ed/?utm_cid=mash-com-fb-main-link#jpWXVvgA25q3

http://www.menshealth.com/sex-women/pornhub-sexual-wellness-center

http://phenomena.nationalgeographic.com/2014/06/18/where-do-new-ideas-come-from/

More from مرد روز
آقای پلی بوی
هیو هفنر، خالق مجله‌ی «‌پلی بوی» ۶۰ سال پیش این ایده را...
Read More