کالین فارل: این روزها فقط پدر خوبی هستم

بعضی آدم ها مظهر قدرت طبیعی هستند. سرشار از زندگی، زیاده خواهی و بلند پروازی و Colin Farrell بازیگر ایرلندی هالیوود از جمله آنها است. او زندگی پر فراز و نشیبی داشته است. از 14 سالگی نوشیدن مشروب را شروع کرد و مسیر خودتخریبی اش آغاز شد.

در اوج فعالیت سینمایی اش، در سال 2004 در حین بازی برای فیلمی از اولیور استون، اعتیاد او را ازپای درآورد. این روزها دوباره به هالیوود بازگشته است. او پدر یک پسر عقب مانده ذهنی است و بیشتر اوقات زندگی اش را با پسرش صرف می کند.

آیا به داستانهای دیو و  پری و افسانه ها اعتقاد داری 

من به هر نوع فکر و خیال و عقیده ایی که در کله آدم متصور میشه باور دارم، اصلا خود حیات و زندگی و وجود بشر خودش یک اتفاق جادویی هست. باورنکردنی است ولی هست.

من به همه مذاهب و ایمان های بشری مثل یه «دریچه گریز» نگاه می کنم وقتی که می بینم تا خرخره، غرق مصرف و حرص و زد و بند و لباس و ماشین و شغل وام بانکی مون هستیم. باور و اعتقادات رو مثل یه نوع تصور و خیال پروری می بینم برا دور شدن از زندگی روزمره … تصورات و ایمان هایی که بشر می سازه مثل یک هدیه و لطف هست که در حق خودمون قائل میشیم. اونها باعث میشن زندگی تکراری مون و یه ذره مطبوع تر بشه.

 لب به مشروب می زنی بعد از اون همه افراطی که داشتی؟

هیچ تمایلی برای مشروب در من نمونده … همینکه از توی این بلا، جان سالم به در بردم خودش خیلیه…

آیا پدر شدن  باعث شد نگاهت به زندگی عوض بشه؟

فکر نمی کنم اصل قضیه پدر شدن چندان موثر باشه. به هر جای دنیا هم نگاه کنی همینو می بینی

ولی این حرفی نیست که خیلی ها قبول داشته باشن

پدر شدن زندگی ام رو تغییر نمی ده. میشه از اون به عنوان یک الگو یا اصولی در زندگی استفاده کرد. سه سال بعد از اینکه پدر شدم از خودم پرسیدم چرا اصرار دارم به خودم بقبولونم که پدر شدن نباید تغییری توی مرام زندگی ام ایجاد کنه؟ یعنی زندگی ام اینقدر خوب و سرراست هست که نباد چیزی به هم بخوره …  بعد از او بود که یواش یواش پذیرفتم که باید خیلی چیزا تغییر کنه…

هنوز تصویر یک مرد خلافکار از تو وجود داره.  می خواهی که این قضاوت در باره تو از بین بره

من زندگی ام متکی به قضاوت مردم نیست. اونها حق دارند هر طور فکر کنند. و می دونم که به هر حال عقیده شون، روی من تاثیر می گذاره ولی من نه از چیزی فرار می کنم و نه می دوم به سمتش… متوجه میشی منظورم چیه؟

 

http://the-talks.com/interview/colin-farrell
http://www.imdb.com/name/nm0268199/

 

More from مرد روز
پرنده‌ایی که پدر نمونه طبیعت است
عیسی مسیح یکی از لقب های این پرنده یک وجبی است چون...
Read More