هشت فرد آشنای هر مهمانی

در هر مهمانی و جمع عمومی، هشت تیپ آدم وجود دارند که ناخواسته روش و مرام خود را به رخ می کشند. ببینید آیا می توانید خودتان را شناسایی کنید؟

1- فرد محتاج: او فرد خیلی تنهایی است و روی این مهمانی خیلی حساب باز می کند. مصمم است که حتما عشقش را بیابد. با همه دوست می شود. خودش را به هر گفتگویی می کشاند. به همراه همه می خندد. در هر بازی و شوخی گروهی شرکت می کند. به همه اینستاگرم یا فیسبوکش را می دهد و …

2- فردی که با غذا می آید: او امکان ندارد به یک مهمانی دعوت شود بدون اینکه با خودش بسته های ساندویچ یا پیش غذایی که خودش درست کرده را نیاورد. او جنگجوی دلاور غذا است و ناگفته نماند که خیلی ها مطمئن هستند کیس خوبی برای ازدواج است.

3- فردی که به همه نظر دارد: به تک تک آدم های جنس مقابل توجه مخصوص نشان می دهد. او معتقد است اگر شانسش را با همه آزمایش کند بالاخره یکی پیدا می شود که دست رد به ارزویش نزند. او با همه می لاسد. همه جمعیت سالن، احساس خوبی نسبت به او ندارند ولی تاسف انگیزتر از همه اینکه، آخر شب او جزو انهایی نیست که تنها از آنجا خارج شود.

4- فردی که می خواهد مرکز توجه باشد: مهم نیست اگر با تابلوی نقاشی بر روی دیوار محل مهمانی ور برود یا صدای موزیک را ناگهان قطع کند تا  بگوید به سلامتی صاحب مهمانی دست بزنید! او به هر قیمتی باید مدام در مرکز دید همه باشد.

5- فردی که مدام دهانش با غذا می چرخد: او فقط و فقط حواسش به آمد و رفت پیش غذاها و نوشابه ها و مشروبات است. هر چیزی که حرص بی پایانش را کمی فروکش سازد. انگار یک هفته است چیزی نخورده است. شاید هم رفتارش یک نوع واکنش عصبی است ولی به هر حال دهانش در تمام مدت مهمانی، دارد غذایی را می جود.

6 – من خیلی جذابم: او البته می داند که شاید جزو خوشگل ترین ها یا خوشتیپ ترین های جمع باشد ولی این کافی نیست چون حتما باید مدام یادآوری کند که همه متوجه شوند … او وقتی با شما یا هر نفر دیگر صحبت می کند انگار با چشمانش می گوید « خوشحالید که دارم با شما حرف می زنم» او در شروع مهمانی واقعا چشم ها را به سوی خودش می کشاند ولی در ادامه مهمانی، همه سعی می کنند با او دمخور نشوند.

7 – فردی که دوست ندارد آنجا باشد: او فقط به خاطر اصرار دوستش! آنجا است. نشان می دهد که چیزی برایش اهمیت ندارد و فازش چیز دیگری است. البته به هر کدام از افراد مهمانی که می رسد یواشکی می گوید شما تنها آدم با حال این جمع هستید و …

8- فردی که مدام لبخند می زند: او فقط از بودن در جمعی که برایش آشنا است راحت است. برای گرمتر شدن مجلس اگر لازم باشد می رقصد یا موضوع جالبی را مطرح می کند. دوست ندارد هیچکس تنها و جدا باشد. به خجالتی ها بیشتر می رسد و بدون اینکه متوجه باشیم مهمانی بدون او به دل آدم نمی چسبد.

 

برگرفته از ایده مقاله

20 Guys Every Woman Meets at Parties by FRANK KOBOLA

http://www.marieclaire.com/sex-love/advice/a10571/20-guys-every-woman-meets-at-parties/

More from مرد روز
یکی از دلایل خیانت زنان، کاهش ارزش زناشویی مردان است
برای دانشمندان، تشخیص انگیزه مردان برای خیانت راحت بود. مردان برای تضمین...
Read More